Je luteale fase is iedere maand hetzelfde, maar de periode van menstruatie tot aan je ei kan wel varieren
weet wel maand ervoor lf van 10 maar zoals ik al zei me cyclus is een zooitje haha dus vandaar me twijfel
Ik vind het juist heel veel uitmaken, op 8 dpo positief testen is vrijwel onmogelijk en maak je je voor niks gek terwijl je een aantal dagen later wel een positieve test kan hebben. Maar uiteindelijk moet TS het uiteraard zelf bepalen
Joh dat maakt allemaal helemaal niet uit. Je zit nu iig 8 dagen na je eisprong, en daar gaat het om. Kans is zeer groot dat je nog negatief test, terwijl je miss wel zwanger bent. Over een paar dagen is de kans groter dat je dan positief test. Succes!
als je cyclus onregelmatig is is je lf toch ook nooit hetzelfde vorige maand 3 dgn eerder ongi dus infeitte lf van 10 maand daarvoor 2.5 week later ongi en maand daarvoor 3 dgn te laat dus vandaar me twijfel nu met ovutest me ei gevonden en gevoeld en maand ervoor aan hand van cervixslijm 2 dgn het kunnen ontdekken
Nee je lf is ALTIJD hetzelfde. Als je een onregelmatige cyclus hebt, komt dat omdat de tijd tussen je menstruatie en je eisprong verschilt.
je hoort veel mensen die 3 tot 4dgn voor nod testten ga in ieder geval straks halen en wie weet toch testten!