Bruinverlies 1 dag voor NOD, niet ongesteld geworden..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cristel28, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hellow ladies!!

Ik had afgelopen donderdag mijn NOD.
    Woensdagmorgen met afvegen een klein beetje roze, dus ik dacht weer niets deze maand! Potverdikkie...
    Woensdagmorgen voor ik naar mijn werk ging een tampon ingedaan oir de zekerheid. Deze op mijn werk verwisseld, alleen een beetje bruine afscheiding.. Daarna nog een tampon ingedaan voor de zekerheid.. Niets meer.. Tot vandaag aan toe niet..
    Dus, ik met een goed gevoel naar de kruidvat, de 2 v 5 test gedaan vandaag... Negatief..

Iemand hier ervaring mee?? Wel zwanger / niet zwanger?!
    Radeloos en onzeker hier!!!

Liefs

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kan een late innesteling geweest zijn.
    Ik zou even tot donderdag wachten en opnieuw een testje doen,hoe moeilijk wachten ook zal zijn want pffft ik weet er alles vanaf.
    Succes en hopelijk blijk je gewoon hartstikke zwanger!

3. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Haha, ja geduld opbrengen in deze situaties is lastig !
    Is zo'n late innesteling niet onmogelijk?? Lijkt me ergaan de late kant... Hoop t niet natuurlijk!!

4. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb dit ook wel een paar keer gehad, maar de ene keer kwam het alsnog doorzetten na een dag of drie (toch een vroege mk, ik zou het niet weten, had ook nog niet getest) en de andere keer was ik zwanger. Toen testte ik wel meteen positief trouwens.
    Moeilijk, echt afwachten...

5. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Oke...
    Nou, afwachten dus maar.. Pff...
    Lastig, hoop dat ik me in kan houden en niet de hoofsponsor van de kruidvat word, hihi !!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je uitgegaan van je langste cyclus van 34 dagen of juist van 28 dagen? Je kunt altijd het beste uitgaan van je langste cyclus van de laatste paar maanden.

Ben je, uitgaande van een cyclus van 34 dagen, ook overtijd of niet?

7. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Uitgaande van mijn langste cyclus idd.. Anders had ik zes dagen geleden al ongesteld moeten zijn..

8. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Nog steeds geen ongi te bekennen!
    Wel zijn mijn darmen van slag.. Na mijn eerste kopje koffie vanmrgen ook een weeïg gevoel op mijn maag..
    Ik ga het advies op proberen te volgen wat mij hier is gegeven; pas volgende week testen..
    Zijn er meer dames in een soortgelijke situatie geweest, de pas laat positief testten??

9. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Nou wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik ben al vijf dagen overtijd. Normaliter gaat mijn ongi als volgt: 2 dagen wat bruinige afscheiding. Dag niets, dan veel bloed. Deze bruine afscheiding is er nu al voor de zesde dag.

Ik heb gister een test gedaan, negatief. En vanochtend met eerste urine. Negatief.

En ondertussen nog geen ongesteldheid te bekennen :S.

10. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Echt super vervelend dit!!
    Ik heb zelf altijd een dag bruine afscheiding, dan savonds of de volgende dag smorgens mijn ongi..
    Tot nu toe alleen 1 dag bruin, en verder niets meer...

Frustrerend dat je dan ook een negatieve test hebt!!
    Hoop dat we allebei binnenkort hartstikke positief mogen testen!!
    Heb je verder ook klachten?

11. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Nee, verder weinig klachten eigenlijk. Ook niet de normale ongesteldheidsklachten als hoofdpijn enzo. Geen opgeblazen gevoel niets. en nog steeds niets :S.

Maar ik denk dat als twee testen negatief waren ze ook niet meer positief zullen worden vrees ik. Nou ja we wachten af.

Wanneer zou ik eigenlijk weer moeten testen dan? Want ik ben de weg wel even kwijt :D.

12. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Ik zou nog even 2 daagjes wachten, als je dan een negatieve test hebt en nog niet ongi, misschien even bloedprikken?

Hier is het game over, helaas..
    Net van de wc, en de duiveltjes hebben zich gemeld..

Deel Deze Pagina