Wat is goede ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by BuffySummers, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo dames, misschien is het al eens eerder gevraagd maar van welk merk kan ik het beste een ovulatietest kopen?
    En hoe werken ze? Vanaf wanneer moet je ze gebruiken?
    Ik ben nu net vandaag ongi geworden.

Overigens is dit niet omdat mijn vriend en ik bezig zijn voor een 2e, maar gewoon voor mezelf om te zien wanneer mijn eisprong ongeveer is.
    Mijn cyclus is na mn bevalling heeel erg veranderd, ik had altijd een cyclus van 27/28 dagen maar dat is niet meer zo.
    Ook voelde ik altijd precies mijn ei, maar nu ook niet meer.

Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt en zou dat dus graag eens proberen.
    Alvast bedankt voor jullie hulp.:)

2. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik gebruikte die van Matcare, te bestellen via www.L10.nl die van Kruidvat zijn slecht. Daarentegen zijn de zwangerschapstesten van de kruidvat 2 voor 5 euro wel heel goed en gemakkelijk te doen. Hoop dat je hier wat aan hebt.

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik gebruikte de ovu testen van zwanger&kids..
    Zijn goedkoop en precies en de levering is erg snel.
    De gebruiksaanwijzing is erg duidelijk die erbij zit

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Thnx en wanneer kan ik het beste beginnen met testen? Vanaf welke cyclus dag doe je dat?
    Ik ben echt een leek op dit gebied.
    En zit er nog verschil in dipstick/casette wbt de uitslag en betrouwbaarheid?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Anyone?:)

6. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Hoi, ik gebruik ook de testen van zwanger & kids ,de dipsticks.
    Wanneer je moet beginnen staat in de gebruiksaanwijzing en verschilt pp want ligt aan de lengte van je cyclus.
    Ik was gestart op dag 7 en dag10 had ik al een knaltest. Ook daarna nog testeer maar toen werd ie alweer lichter.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hey meis,

Ik gebruik die van matcare.
    Super service en snel in huis. Zijn ook niet duur.
    Ik heb de 1e keer de sticks gebruikt,deze werkte op zich prima. Heb nu de discettes en deze vind ik nog fijner (wel iets duurder) deze zijn nog duidelijker..
    Succes met het zoeken naar je eitje!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Had bij zwanger&kids gekeken en wil daar bestellen maar hebben zij ook snelle leverservice? Als ik vandaag bestel heb ik ze dan maandag ofzo?

9. Dday

Dday Bekend lid

Oct 22, 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag ovu testen besteld via zwanger en kids, en donderdag had ik ze al in huis. Super snelle service dus :D
    Succes!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ik denk het wel. Ik had e 's avonds besteld en 2 dagen later binnen. In een nette envelop dus je postbode weet niet dat je bezig bent;)

11. julia26

julia26 Bekend lid

Oct 30, 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Ik bestel altijd bij testjezelf.nu daar hebben ze wel een snelle levering. Vind de cassettes erg fijn, zit ook gewoon een pipetje bij. Ik begin meestal wat later in de cyclus met testen, maar die is dan ook langer dan die van jou. Zou denk ik op de 10e dag van je cyclus beginnen te testen.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dank jullie wel voor de antwoorden!!
    Vindt het wel jammer dat het nog niet voor het echte klussen is maar goed hopelijk over een paar maanden wel:)

Share This Page