KV2=5 test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaVlindertje, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zit ik op 32 dagen van mijn cyclus. 2 dagen overtijd. Gisteren een etos test gedaan (2 voor 10) en na lange tijd kwam er een licht streepje.
    Vanochtend nog niet ongie, dus weer testen. Nu kv2=5 en na 5 minuten geen streepje. Dus weggelegd en keek ik na 15 minuten weer en kwam er een heel licht streepje.
    Nu las ik hier ergens op het forum dat de tijd voor kv2=5 op 10 minuten afleestijd staat.
    Dus misschien stond hij er dus na 5 minuten ook al? Of is het gewoon een indrooglijntje?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Iedere test met streepjes, plusjes stippen heeft een afleestijd.
    Na deze afleestijd mag je niet je niet meer vertrouwen op de test.
    Ik heb ook wel eens een test gedaan die niets liet zien en na een dag drogen wel.

Nog even een paar dagen wachten en als je geen streepjes wil turen de digitale gebruiken.

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    iedere test die na afleestijd word gelezen ook al staat er een streepje mag niet als positief beschouwd worden,

voordat ik echt positief teste had ik bij sommige testen ook na afleestijd een duidelijke streep maar dat mocht niet meetellen
    uiteindelijk na heel veel testen die niet kleurde in de afleestijd bleek ik toch al zwanger te zijn, ineens kleurde mijn test echt knalroze

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.492
    36.450
    113
    Ja, dat streepje moet er toch binnen die 5 minuten staan hoor, anders is het waarschijnlijk een indroogstreepje.

5. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Ik heb iedere maand streepjes met de KV2.
    Licht, maar duidelijk!
    En iedere maand weer ongesteld.
    Stomme testen! :(
    maar toch iedere maand weer met de KV2 testen. Haha!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb nog nooit een indroogstreepje op die van KV gehad.. Ook niet na een aantal uren..

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik ook niet, altijd omowit als ik niet zwanger was.
    Toen bleek dat ik wel zwanger was toen was ik begonnen met een tuurstreepje op de kv test.

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik testte lichtpositief met kv2=5 terwijl m'n bloedwaarde HCG 2,8 was.. Zelfs na een x 'wassen' bleef het streepje staan..dus geen indroogstreepje
    voor mij geen kv2=5 meer...

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook nog nooit een indroogstreepje gehad op de kv2v5. Zelfs na een aantal uur gewoon omo wit.
    Op de andere, de luxere met een kruis, wel.

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik wel, altijd indroogstreepjes op de KV testen. De ene keer wat meer turen dan de andere keer, maar toch, altijd streepjes.

11. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Dank voor alle reacties. Hier ff een snelle reactie. Ik ben ongie geworden, dus gewoon een indroogstreep. Zal denk ik geen kv2=5 testen meer kopen, heb dit al vaker gehad.

En zo te zien meerdere met mij.

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ik haal ze of bij kv of trekpleister (die heeft ook 2v5)
    Maar helemaal omo wit.
    Geen streepjes oid gewoon niks.

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik test ook nooit meer met die van kruitvat voor 5,-
    Vals positief,loopt niet goed door terwijl de test goed is uitgevoerd en bij mn jongste teste ik er pas bij 8 weken postief mee!
    Ik vind het rot testen!

Deel Deze Pagina