hallo meiden, Ik heb even een vraagje, ik ben nu 2,5maand overtijd en heb geen positieve zwangerschaps test de dokter zegt blijf maar afwachten. ben 25april ongestelt geweest en 2 julli, wat kan ik nu doen ?? groetjes Ella
@Ella: zie dat je hier zegt dat de dokter zegt dat je moet afwachten. Pff, dan wordt je ook lekker afgescheept zeg! Vervelend. Ik zou denk ik toch nog een keer aangeven dat je het vreemd vindt en graag wilt weten wat er aan de hand is. Maar ik zie dat de twee menstruaties die je noemt ook ver uit elkaar liggen, dus misschien ben je gewoon erg onregelmatig?
Tussen 25 april en 2 juli zitten 68 dagen. Stel dat je cyclus nu nog steeds zo lang is, dan was je NOD op 8 september en ben je nu een week overtijd (ipv 2,5 maand). Wanneer heb je de laatste test gedaan? En hoe lang ben je van de pil af? Hoe lang waren je vorige pil-loze cyclussen?? (ervanuitgaande dat je voorheen aan de pil was).
ik ben nu in november 4jaar van de pil af. voor ik stopte met de pil was ik minimaal altijd een week overtijd, en ik heb de pil 4jaar geslikt. ja heb tussen door miskraam gehad en na me miskraam ben ik 1x ongestelt geweest, ik vind allemaal maar raar maja. moet vanmdidag bij de vk een zwangerschaps test halen en dan morge testen. Heb afgelopen zaterdag voor het eerst getest groetjes Ella
voor me miskraam was ik elke maand stipt op tijd ik was nooit een dag te laat of wat dan ook groetjes Ella