Ik heb al ZOVEEL testen gekocht. Ik gooi ze altijd gewoon in me mandje bij het KV en de groeten ermee wat mensen denken, zien of er van vinden! En die kassiere's...die hebben die dingen nog veeeeel vaker voorbij zien komen dan dat jij denkt. Die vinden dat heel normaal, elke dag vliegen die dingen als koekjes over de toonbank (bij wijze van) Ohw en er voor omrijden naar een andere plaats...heb ik nooit gedaan. De kans dat een bekende ziet wat jij in je mandje hebt liggen...afrekend bij de kassa of in je tasje buiten hebt zitten, lijkt me niet heel groot. Maar...al met al...begrijp ik je vrees wel hoor...ik wilde alleen even mijn nuchtere kant van het denken hier plaatsen..misschien heb je er iets aan?
Oww meiden, wat zijn jullie toch allemaal vreselijk lief...! Neeh ik heb nog niet getest.... Jajaj, ik voel nu ook wel dat ik toch wel moet want nu wordt ik ook alleen maar onzeker. Vanmorgen dacht ik ff ik krijg buikpijn maar dat was binnen 5 minuten weer over... voel me vandaag vreselijk moe en lusteloos en heb nu al een paar dagen enorm veel wit/gele afscheiding. Veel meer dan normaal.... Testen bestellen via internet... Waarom bedenk ik dat zelf niet... Maar kan dat wel door de brievenbus? Wordt het dan niet bij de buren gebracht... vreselijk, mn buurvrouw is de grootste roddeltante uit het dorp... En is zon envelop/pakketje niet herkenbaar.... ?
Meestal worden dat soort pakketjes wel discreet bezorgd hoor meid! Ik heb ze bij drogistplein besteld en die komen gewoon door de brievenbus. En je mag er achteraf met acceptgiro betalen, ook erg prettig! Heel veel succes, als je getest hebt, gelijk effe gillen hier he?
Ik had ovu-testen besteld (vorig jaar), en die kwamen in een mooi discreet wit doosje en ook de afzender was niet 1,2,3 ter herleiden. Dus laat je schroom varen en ga een test halen/kopen/bestellen oid
Ik had mijn testen via Zwanger&Kids en deze kwamen gewoon door de brievenbus in een witte envelop. Succes en ik blijf je volgen hihi
Ow sorry, reageer ik niet genoeg? Ik probeer echt dagelijks ff hier te kijken, maar op t moment heb ik gewoon nog geen nieuws te melden. Ben nu op internet aan t speuren naar een test... Kent iemand testjezelf.nu? Bedankt voor al jullie reacties en ik houd me aan mijn afspraak zaterdag ga ik testen en niet eerder!!! En dan laat ik het jullie gelijk weten.... !! Nog 2 nachtjes!
Sorry meid, we zitten nieuwsgierig op je te wachten! Ik heb vanmorgen positief getest met de test van testjezelf, maar de kruidvat 2 voor 5 was veel duidelijker!
Whaha, ik heb al precies hetzelfde... Heb het ook allemaal gelezen en ben ook ontzettend benieuwd!!!! Laat je het zo snel mogelijk weten? Dat scheelt een hoop slapeloze nachten voor ons, hahaha