hey dames. een week geleden hebben ze de hiel prik gedaan bij mijn zoontje. maar nu werd ik vandaag gebeld dat ze twijfelen over de uitslag en dus nog een keer komen priken. en maak me hier behoorlijk zorgen!! over zijn er meer mama,s die dit hebben gehad? en wat moet ik me er bij voor stellen? moet ik me ook egt zorgen maken of zegt het nog helemaal niks liefs een heelen bezorgde mama
Ik ben bang dat je moet afwachten tot ze zijn geweest om opnieuw te prikken en dan je vragen stellen. kan me voorstellen dat je er wel een beetje ongerust van bent geworden. Sterkte!
ik zou ff vragen aan ze waarom ze twijfelen; is er met het "stempelen" wat fout gegaan ofzo (te weinig oid), wat bedoelen ze ermee dat zou ik wel ff willen weten...
ik heb ook hielprikjes geprikt en we moesten het soms wel eens overnieuw doen omdat ze het niet goed konden beoordelen. BV te weinig bloed/ te veel bloed, vlekken, etc.. Ik kan je niet helpen, maar het hoeft dus niet veel te betekenen. Vraag het even na aan degene die komt prikken. Hoewel die wrs ook niet meer weet hoor! Succes!