Dan ook maar een volgend onderwerp... Het is over met je vriend/man en jullie hebben beide geen gevoelens meer voor elkaar, maar missen wel beide de seks die jullie samen hadden. Zouden jullie samen opnieuw het bed met elkaar delen, maar dan alleen voor de seks verder niks? Of te wel: Hoe denken jullie over seks met je ex..?
ja ik zou dit doen ! heb dit al gedaan met een ex ! wauw slecht van me he maar we waren beiden alleen en tjha allebei de behoefte dus .....
Ik kan me niet voorstellen dat we uit elkaar zouden gaan maar ik zou het denk ik wel doen als we beide vrijgezel zouden zijn.
Als je allebei alleen bent en er duidelijk is dat je beiden niks meer wilt dan dat??? Waarom dan niet??!! Het lijkt me persoonlijk wel erg lastig omdat ik gevoel en sex niet los van elkaar kan koppelen en er waarschijnlijk meer van zou verwachten. Ik denk dat het mede daarom vaak verkeerde verwachtingen en dus teleurstelling veroorzaakt.
Ik zou dat ook wel doen ( ligt eraan natuurlijk hoe je uit elkaar bent gegaan ) Maar het is handig want behoefte heb je toch en zo blijven ze op 1 hand te tellen haha
Beter sex met je ex voor de behoefte als sex met een wildvreemde voor de behoefte... Dus ja maar hoop toch wel dat hij geen ex word maar mn man blijft
Vroeger wel gedaan ja, waren beide single daarna ook weer een relatie gekregen (voor nog een half jaar) zou 't nu nooooit doen, blijf lekker bij mijn man!!
Nee ik zou dat ook niet kunnen. Ik kan niet alleen maar om de sex met iemand naar bed. Heb het weleens gedaan met een exvriendje, maar ik verwachtte daar dus veels te veel van!! Dat werkt niet! Maar als je het beide kunt dan is het wel mooi. Maar ik denk dat er maar weinig stellen zijn die dat echt kunnen zonder gevoelens voor elkaar te krijgen!!!
als ik vrijgezel zou zijn ja waarom niet, heb ook zo me behoeftes haha. beter dan elke keer met een vreemde het bed in duiken
Nee, zou ik niet doen. Voor mij hoort seks bij een relatie en als we geen relatie meer hebben hebben we dus ook geen seks meer.
Nee. Ik zou nog eerder seks met een vreemde (een one night stand) kunnen hebben dan seks met m'n ex. Daar komt dan toch gevoel bij kijken, als dat er jaren is geweest laait zoiets natuurlijk makkelijk weer op in het heetst van de strijd.