Ha meiden, afgelopen weken heb ik meerdere keren gevraagd of jullie wilde meedenken met een jongensnaam. Uiteindelijk waren we er uit dat het Wessel zou worden, en de 2e naam zouden we dan uit een paar opties ter plekke toewijzen. Afgelopen vrijdag de 13e juli (onze geluksdag) hebben we een dochter gekregen en was dus alle stress voor een jongensnaam nIet eens nodig geweest. Onze dochter heet Isara Fajenna en ook voor de schrijfwijze heb ik jullie hulp gevraagd. Hartelijk dank hier voor, wat is het toch lastig om als zwangere vrouw met gierende hormonen keuzes te moeten maken en hoe fijn is het dan (gek genoeg) om een aantal vreemde om raad te vragen. Succes met jullie verdere zoektocht naar DE naam voor jullie kindjes. Groetjes Gupsie
Gefeliciteerd met Isara! Prachtige naam. Wat leuk dat je de moeite neemt om terug te komen op je topic(s) om te melden welke keus het is geworden!! Veel geluk met de kleine meid!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje en wat ontzettend leuk dat je hier laat weten wat het geworden is!
Van harte gefeliciteerd met een mooie dame met een prachtige naam! (en precies geschreven zoals ik het ook zou doen )