Als jullie beide toch achter de naam teun staan dan moet je die doen. Ik zou zelf voor stijn gaan maar dat is vooral ook omdat ik teun een leuke naam vind voor een klein jongetje, vanaf 16 jaar vind ik het geen leuke naam meer voor iemand.
Het ligt aan de hormonen Ik had het zelf ook een paar weken geleden dat ik opeens toch een andere naam wilde. Ik zou blijven bij de eerste keuze. Anders Stijn als tweede naam idd?
Wij hebben ook een zoontje met zo'n soort naam, Hollands bedoel ik dan. Ik vind ze beide helemaal geweldig. Naam van onze zoon begint met een T daarom zou ik voor Stijn kiezen. Krijgen we ooit een tweede zoontje dan zou Stijn heel hoog bovenaan staan denk ik
De meningen zijn verdeeld lees ik, haha! Allemaal heel erg bedankt! We neigen toch iets meer naar Teun denk ik... Hoewel ik nog steeds bang ben dat we (ik) misschien spijt gaan krijgen als we dat doen omdat Stijn in eerste instantie bovenaan het lijstje stond. IK twijfel nog even lekker verder, haha. Bedankt!
Heel herkenbaar. Hier ook zeker van de naam geweest tot vl opeens met M. kwam. Vond hem eerst niks, toen ging hij niet meer uit mijn hoofd en nu hoort hij echt bij onze dochter. Geen moment spijt gehad. Hopelijk komen jullie eruit. Succes met je zwangerschap (p.s. Teun staat ook op ons lijstje, prachtige krachtige naam)