Lieve mensen. Wie heeft na het gebruiken van Teunisbloem een regelmatigee cyclus???Deel je ervaringen met Teunisbloem!!
Ik heb deze ronde teunisbloemolie gebruikt en lijk nu straks op een cyclus van 30 dagen uit te komen!! Daarvoor 38 en 41... Dus hier helpt het goed!
Ik zou ook willen starten met Teunisbloemolie. Dus ben ook benieuwd naar positieve ervaringen/verhalen
Ik zou het gewoon proberen. Bij iedereen werkt het weer anders maar kwaad kan het niet. En als het bij jou niet helpt of juist je cyclus langer maakt, kun je altijd weer stoppen toch?
Geen idee of teunisbloemolie de cyclus regelmatiger zou krijgen in mijn geval. Eerste ronde met teunisbloemolie was raak
Ik heb ook teunisbloemolie gebruikt. Ik ben hiermee vrij snel begonnen na het verwijderen van mijn spiraaltje, toen had ik twee gekke cyclussen. Daarna met teunisbloemolie 27 dagen of 32 dagen. Ik gebruikte het tot mijn eisprong.
Ik ga ook starten met Teunisbloemolie. Voornamelijk om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen. Hoe lang nemen jullie dit? Doen jullie iedere dag 1 pil of 2 pilletjes?
Ik neem gewoon vloeibare olie! En dat druppel ik gewoon in mijn mond. 2x 20 druppels per dag. En dat tot eisprong, daarna stop ik ermee.