Ik vraag me af of je bij bloedverlies met stolsels altijd een miskraam krijgt, of dat er dan nog steeds een kans is dat de zwangerschap intact blijft. Ik ging er gisteren eigenlijk van uit dat ik een miskraam had, aangezien ik veel bloed verloor, ook met stolsels. Eigenlijk had ik dus geen vertrouwen meer in. Vannacht en vanochtend is het bloeden echter gestopt. Daardoor word ik onzeker. Gebeurt het vaker dat het bloeden stopt en dan weer verder gaat? Is het toch nog mogelijk dat het goed komt? (Ik heb gisteren al contact gehad met mijn verloskundige, maar deze vragen heb ik natuurlijk niet gesteld, aangezien ik dit verloop niet heb voorzien. Ik krijg morgen een echo, maar verwacht daar eigenlijk niet veel van.)
Goedenavond, Er is altijd nog een kleine kans dat het intact is. Maar ik zou er rekening meehouden dat de zwangerschap geëindigd is in een miskraam. Als je veel bloed en stolsel hebt verloren is dat wel vaak het geval. Sterkte en succes morgen bij de echo. Groetjes Monique
Bedankt voor je antwoord. Tijdens de echo bleek dat het een gedeeltelijke miskraam is geweest. Er waren resten van 1 of 2 embryo's, dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Helemaal aan de andere kant van mijn baarmoeder zat nog een embryo met een kloppend hartje verstopt. Ze had hem bijna gemist. We hebben goede hoop dat het met de ene die over is goed gaat.
Goedemiddag, Wat een verrassing! Maar wat spannend allemaal zeg. Ik hoop echt voor jullie dat alles goed blijft gaan! Succes. Groetjes Monique