dat klinkt veel belovend ! en slikte je die tarwekiem gewoon elke dag? of alleen vanaf je ei tot ongi?
okeee..ik heb gehoord dat dit wondermiddeltje ook oestrogeen aanmaakt..heb jij daarvoor al een onderzoek gehad bij je gyn?
Daar kan ik niks van zeggen. Ik heb hiervan niks gehoord van mijn gyn, alleen dat het goed kan zijn voor innestelling. Meer niet.
wel heel fijn dat je het zelfs van je gyn hebt gehoord, aangezien het homeopatisch is! maar ben heel erg benieuwd naar het effect wat het bij mij gaat hebben. heb je geen vervelende dingen erdoor gemerkt?xx
Ja die slik ik al sinds ehh -ff opzoeken- sinds 11 juli ivm een voortdurende cuclus. Ik heb dus inmiddels bijna 5 potjes leeg...Cyclus lijkt beter te worden, maar dat kan ook de etos pillen zijn of gewoon de natuur... Vandaag dus ook de tarwekiem gevonden bij t kv
Kan het kwaad als je teunisbloemolie en tarwekiemolie tegelijk slikt? alleen wil ik dat rond mijn eisprong stoppen met de teunisbloem olie.
Ik heb geen antwoord voor je, wel een vraag. Klinkt veelbelovend! Wanneer slik je dan die teunisbloem, wanneer de tarwekiem? En dan ook nog de etos Zwanger worden? Of gewoon alle3 iedere dag? Zou dat helpen volgens je gyn? En jou man/vriend slikt hij ook iets dan?
Waarom alle 3 slikken? Ik ben het levende bewijs dat alleen tarwekiemolie en de zwangerschapsvitamines van de DA drogist zelf genoeg zijn om zwanger te worden
ja ik ga ook gewoon allee tarwekiemolie slikken, vind teunisbloem toch een beetje riskant, gezien ik niet weet wanneer mijn ei precies plaats vind... ik wil geen risico's nemen.. daarnaast slik ik compleet mama plus met visolie en omega 3... ben benieuwd..
idd maar ik hoorde jou over foliumzuur voor de man, maar hoorde ook verhalen dat het sperma kan aantasten...
haha nou dat zou knap zijn, want mijn ex was zo vruchtbaar als maar kon, meteen in de 1e ronde zwanger dus....en hij rookt ZWAAR en VEEL, drinkt en eet/drinkt niet gezond...foliumzuur erin en hoppaaaa haha