veel rugpijn & buikpijn

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by zeeuwsemeid, Nov 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    De titel zegt het al.. heb 1 dag voor nod veel last van buikpijn en rugpijn. Kon er vannacht niet van slapen en draaien.
    Iemand hier ervaring mee?

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Kan alle kanten op helaas. Ik had zelf net even andere buikpijn dan anders. Rugpijn had ik al een week, van die hele lage vervelende pijn. Uiteindelijk dus bij mij een heel goed teken, maar ik wist wel dat het net ff anders was dan anders. Ik duim voor je!

3. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor je reactie!
    Ja het kan idd alle kanten op.. duimen voor iets positiefs!
    Heb nog nooit zulke lage rugpijn gehad en heb echt krampen.. komt regelmatig terug.. weet echt niet goed wat ik ervan moet denken..
    Morgen Nod dus maar eens testen morgen als ik nog niet ongi ben!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Kan idd bij allebei horen, zwangerschap en menstruatie.

Je kan vandaag al een test doen hoor, dan weet je het ;)

Ik zal voor je duimen.

5. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    ja heb morgen mn nod.. maar mag maandag pas officieel testen, dan is het 2 weken naar mn IUI.. dus durf niet goed te testen haha

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Ik heb heeeeeel veel pijn, ik kan er niet van slapen en kan ook niet naar mijn werk. Al paar keer in het ziekenhuis geweest, maar niks te vinden. Dit begon ook dag voor mijn NOD en zie onderschrift. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar niet deze pijnen krijgt! Maar het kan dus, hoe krom het ook voelt een goed teken zijn :).

7. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt!
    Bij mij is het in vlagen.. en heb gewoon het gevoel dat het niet gelukt is.. maar je weet maar nooit!
    Maar het kan dus wel zo te lezen:)

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Ja, ik dacht ook zeker te weten dat het niet gelukt was omdat ik opstond met mega veel ongi buikpijn op mijn NOD. Toch maar een testje gedaan en een streepje ;) Maar goed, ik heb ook heeeeeeel vaak ongi buikpijn gehad en dan was ik niet zwanger natuurlijk. Succes met wachten nog even en ik duim voor je!

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Oja, bij mij is het ook in vlagen.

10. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor je berichtje Doortje81!
    Ik zal toch nog even afwachten dan..
    het is te vroeg om te testen voor mij he? omdat ik eigenlijk maandag pas mag testen, officieel..
    En ben ook zo bang dat er geen streepje komt.. pfff

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ik zou het zolang mogelijk uitstellen. Risico dat je negatief test is nog veel te groot. Ik heb zelfs pas twee dagen na NOD getest omdat ik zo moedeloos werd van al die negatieve testen. Maar doen wat goed voelt!

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Testen moet je doen wanneer je zelf wilt. Ik ben n vroege tester en als ik zwanger ben zijn mijn testen vanaf 4 dagen voor nod positief!

Succes met afwachten ;)

13. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

Oct 26, 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Mn buikpijn is nu over, echt raar. Heb morge mn NOD. Misschien morgen maar eens een testje wagen:)

Share This Page