bij t gebruik van de etos zwanger worden pillen in combinatie met ovulatietesten, was ik die maand gelijk zwanger...
Ben er gisteren ook mee begonnen! Laat nog weten of het effect heeft. Normaal komt mijn ei rond dag 20-21, misschien is het nu wat eerder.
Ook ik ben twee dagen geleden begonnen met Tarwekiemolie. Ik kon het heel makkelijk vinden bij de DA van Vogel.
Gisteren er ook mee begonnen heb het bij de kruidvat gehaald kon het vrij makkelijk vinden. Nu hopen op een mooi resultaat.
Ik slik deze ronde etos zwanger worden en sinds dinsdag tarwekiemolie (door de reacties hier). Deze ronde ook voor het eerst ovutesten gebruikt en had mn ei op 23-5, cd 17. Vandaag nod maar een witte test, kan het zijn dat mn nod later is door de etos capsules? Als ongi niet komt ga ik dond weer testen. Dan is het twee weken na ei.
Ik wil ook wel graag die tarwekiemoliecapusles proberen, maar ik ben bang dat ik er m'n hele cyclus mee in de war gooi.. Ben altijd keurig op tijd ongi, en heb ook altijd ong. 14 dagen later m'n ei... Ben bang dat ik het dan helemaal 'verprutst'.. Iemand ervaring met een regelmatige cylcus en tarwekiemoliecapsules?
ik ben er deze week tijdens mijn ongi mee begonnen (tarwekiem). ik moet er eigenlijk 3 per dag maar gebruik er 2, wil ze op werk niet innemen, is dat erg? ben benieuwd !
Ik slik nu twee weken tarwekiemolie van dr Vogel met vitamine E. Mijn docent zei vandaag dat het ook word gebruikt regen stria en goed is voor je weerstand en energie. Dus sowieso goed om te slikken
Ik had er tot deze week nog nooit van gehoord. Sinds vandaag gebruik ik dan ook tarwekiemolie uit een flesje. Smaakt best wel goed. En deze maand gaat het lukken, ik voel het gewoon!
Mij ook benieuwen ik heb net ook een flesje tarwekiemolie gehaald Ze hadden bij ons de capsules niet... Ben heel benieuwd naar het resultaat
Heb bij ons in de KV niks gevonden. Zelfs bij de VitaminStore hadden ze een tarwekiemolie-capsules. Gelukkig konden ze die wel bestellen, dus ga er vandaag mee beginnen. Ben benieuwd!
Ik wil toch nog graag even reageren op dit topic. Ik zie dat heel veel mensen niet weten wat tarwekiemolie is en wanneer ze dit moeten gebruiken. Laat ik beginnen met het feit dat tarwekiemolie niet speciaal voor de zwangerschap is. Het is rijk aan vitamine e en is erg goed voor sporters en ook voor stress. Het helpt het lichaam om te 'relaxen'. Ook zorgt het voor een goede doorbloeding, waardoor dus ook je baarmoeder goed doorbloed wordt en dus ook dikker en van betere kwaliteit baarmoederslijmvlies aanmaakt.. Voor een innesteling is het dus erg goed! Ook maakt het je cyclus regelmatiger, zegt men! Ik hoor ook veel goede verhalen over de olie, die meiden waarvan ik het gehoord heb, waren na het gebruik gelijk zwanger! Maar wat dus belangrijk is om te onthouden, is dat tarwekiemolie niet in het bijzonder voor een zwangerschap is, maar gewoon voor je eigen gezondheid! Dus je mag het altijd gebruiken en er ook altijd mee stoppen! Gewoon even ter lering en vermaak