Wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lypu, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lypu

Lypu Niet meer actief

Hallo allemaal:)

Een tijdje terug heb ik ook al een onderwerp geplaatst, maar ik maak me steeds meer zorgen.

Ik ben dus 22 april gestopt met de pil en zo'n 3 dagen later gewoon ongesteld geworden. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik iedere keer last van bloedingen na het vrijen. In het begin waren de bloedingen niet zo erg, maar dat werd steeds erger. Ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan en die kon niets ergs vinden. Ook had hij een bloedtest gedaan vóór mijn NOD om te kijken of ik zwanger zou zijn. De test was negatief.

Vervolgens was ik 13 dagen overtijd en de thuistesten waren ook negatief en daarna heb ik niet meer getest. Na het vrijen verloor ik weer best veel bloed wat na ongeveer 3 dagen bijna was gestopt en daar was ik blij mee. Op die zelfde dag kwam er na de ontlasting ineens weer een hele hoop bloed(aan de voorkant dus) terwijl mijn vorige bloeding nog niet helemaal over was. Dit zette echt door en heb dit nu al 5 dagen. Ik zit nu heel erg te twijfelen of dit nu wel echt ongesteldheid is. Het bloed is helderrood met af en toe slijmerige stukjes. Gelukkig is het wel weer wat minder maar ik maak me toch erg zorgen.

Ook heb ik last van een aantal dingen:Heel moe, vocht in enkels, pijn in rug en benen, veel toiletbezoeken. Ook heb ik last gehad van pijn aan mijn borsten maar dit is nu redelijk weg.

Kan dit alles komen door het stoppen met de pil, of is dit toch gek? Zijn er meerdere die dit meemaken? En zal dit dan wel menstruatie zijn?

Ik snap er niks meer van.:(

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Wat een onzekere situatie. Ik ben geen dokter maar zou het niet zo kunnen zijn dat je hcg hormoon nog niet hoog genoeg was en dat je daarom negatief testen? En dat je dan misschien een miskraam hebt gehad. Ik wil je absoluut niet onzeker/verdrietig maken maar zou dit een mogelijkheid kunnen zijn? Toen ik zelf stopte met de pil heb ik dit nooit meegemaakt. Misschien dat je een doorverwijzing naar een gynaecoloog kan krijgen van je huisarts? Die weten gewoon veel meer en kunnen dan ff kijken of alles er goed uitziet van binnen. Ik heb dit ook gedaan omdat ik na een jaar proberen in een half jaar tijd 2 miskramen kreeg. Maar ze hebben toen naar me eileiders en baarmoeder gekeken en die was gewoon goed. Dat heeft mij toen weer wat meer zelfvertrouwen gegeven.

Groetjes Sylvana.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen ben...
    En aangezien je pas net ben gestopt met de pil spreek je eigenlijk ook niet van overtijd... Aangezien je je cyclus niet weet...

De ene js gelijk regelmatig na het stoppen en de ander niet

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde nu... Bloed de laatste dagen na de seks en tijdens toiletbezoek, lijkt geen ongesteldheid, heel weinig en ben net ongesteld geweest...

Hiervoor nooit gehad...

5. Lypu

Lypu Niet meer actief

Ik heb in 1 maand tijd 5x keer bloed verloren en steeds heel veel. soms duurde dit een dag, en soms duurde dit meerdere dagen. Ik kan geen bloed meer zien. Zo kan ik ook de dagen niet tellen en dat is heel irritant.

Deel Deze Pagina