gekantelde baarmoeder

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Annemeis, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.190
    823
    113
    Beste verloskundige,

Bij de bevalling van ons eerste kindje werd ik ingeleid. De bevalling duurde vanaf dat de weeen om de vijf minuten kwamen nog 17 uur. Het verstrijken en dd eerste cenrimeter duurde 7 uur. Na de bevalling konden ze de baarmoeder niet meer voelen en moest de gyn komen om te voelen waar de baarmoeder zat. Ze zei:hij ligt waarschijnlijk achterover gekanteld.

Nu willen we graag een tweede kindje en weer duurt het nu al langer dan een half jaar terwijl we de eisprong goed in de gaten houden. De dag na het vrijen heb ik steeds een beetje menstruatie pijn. Kan dit komen doordat de baarmoeder gekanteld is?

Heeft dit nog gevolgen voor de vruchtbaarheid of zwangerschap en bevalling?

Alvast hartelijk dank!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Een gekantelde baarmoeder heeft geen invloed op het zwanger worden of het verloop van de zwangerschap en bevalling. Wel kan het wat pijnklachten geven tijdens of na het vrijen, dus dat verklaart mogelijk de menstruatie-achtige pijn een dag na het vrijen. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina