Had 2 februari positieve ovulatietest en dag ervoor om 20.00 nog niet Maar me test was 2 februari half 5 negatief dus korte LH piek hadden feestje manlief had 10 flesjes bier op ik fles wijn maar we waren mega laat thuis en hadden half 5 sochtens geklust 3 febr dus zelfde dag 3 febr eisprong savonds rond 22.30 Hoeveel invloed heeft drank met klussen op dag van eisprong we hebben 1x geklust en was op dag van de eisprong
Tja zonder drank is natuurlijk gezonder dat weet iedereen. Maar om nu te zeggen dat je helemaal geen kans maakt is ook niet waar. Ik zelf hou er wel altijd een beetje rekening om rond de eisprong en daarna gezond te leven. Maar je moet ook nog wel kunnen genieten vind ik, en dat je niet alles er voor opzij moet zetten iedere maand.
Heb geklust op dag vd eisprong Erna en ervoor niet Let er nu wel op kwa drank. Zeker omdat ik over 11 dgn kan testen de 17e
Wat heb je geklust? Plankjes opgehangen? Knap met zoveel drank in de man En zoveel alcohol is idd niet goed voor je en kan een negatieve invloed hebben. Beter wat minder drinken en gewoon seks hebben i.p.v. klussen
Hoe weet je het tijdstip van je eisprong?? Dat is nogal bijzonder aangezien die 1-2 dagen na je positieve test kan vallen. Verder alcohol tja... zolang jullie dit niet elk weekend doen, zal het best meevallen er zijn zat vrouwen zwanger geworden na een weekend vol alcohol
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij weet dat jouw eisprong om 22.30 was, aangezien je dit nu in behoorlijk wat (andermans) topics aan het vertellen bent Ook weet je de dag van het innestelen td vertellen, wat best bijzonder is aangezien je dat niet zomaar kan weten namelijk, die vind gemiddeld plaats tussen 5 en 10 dpo
Je vraag is hoeveel invloed alcohol heeft... ook met alcohol op kun je zwanger raken. Ook al heb je beide gedronken kan dat.
Via berekening hier op site aangezien ik niet weet wat wanneer me menstruatie was En via berekening en positieve test kwam ik uit op die dag innesteling .. En vandaar uit is me banner.. Tuurlijk kan innesteling later of eerder zijn is gemiddeld en die neem ik en hou ik aan anders zou ik ook niet weten wanneer ik kan testen als menstruatie niet komt kan door verwijdereb spiraal zijn of wat anders Eisprong die herken ik wel Met spiraal had ik het ook alleen niet zo erg en zonder spiraal voelde ik eisprong ook, ken me lichaam inmiddels goed daarvoor Alleen nu heviger,#eipijn #steken onderin bij lies onderin wat naar me been uitstraalde en zo heftig dat ik niet kon liggen of lopen en steken in me buik wat naar beneden zakte En was ineens weg na uur a 1.5 uur savonds en niet meer terug gekomen
Haha woord klussen wordt hier gewoon vaak gebruikt en is hetzelfde als sex hebben hoor! Misschien verdiepen in andere forums
Okay, maar je weet dat de pijn die je voelt bijna altijd groeipijn is en niet de eisprong zelf Ik zou voor de zekerheid uitgaan van 4 feb je eisprong en dan de innesteling tussen 9 en 14 feb (gemiddeld rond 12 feb) en je nod op 18 feb. Succes in de wachtweken
Ps... nod betekent de dag waarop je ongesteld moet worden en niet de dag waarop misschien een innesteling kan plaatsvinden (ik zie dat je een aantal keer schreef dat vandaag je nod is).
Had hele dag al wat steken en rommelde soort kramp en hoofdpijn en lage rugpijn Savonds laat naja laat 2lwas het zo heftig dat para niet hielp en ineens was eipijn weg 22.15 alleen nog gevoelig de buik dus voor mijn gevoel was zodra de pijn weg was ei gesprongen Tuurlijk weet je het nooit helemaal zeker Ga ik nergens van uit zoals ik zei zodra het weg was nergens meer last van gehad Dank je wel! Altijd spannend op het wacht bankje
Ja vooral als mensen het grapje duidelijk missen en mij de les gaan lezen dat ik me meer moet verdiepen in andere forums ( fora)