Dit is de eerste maand zonder pil, heb geen idee hoe mijn cyclus verloopt. Ben maar 6 maanden aan de pil geweest, na de geboorte van onze dochter een tijdje pilloos geweest. Denk zelf vorige week maandag/dinsdag mijn eisprong gevoeld te hebben, maar kan evengoed iets anders zijn geweest natuurlijk. Nu heb ik toch een action testje gedaan, omdat ik pijn heb in mijn liezen en schaambot (zowel gisteravond en vanochtend een test gedaan). Ik zag bij beide meteen een zeer vaag "iets" dat op een lijntje lijkt. Ik heb er zojuist 1 met water gespoeld omdat het ook wel het indrooglijntje kan zijn. Het lijntje zie ik nog steeds, maar dat zie ik bij een ongebruikte test ook. Is dat op mijn foto een indroger (als het lijntje überhaupt zichtbaar is hier)?
Dan zou je nu op 8 dpo zitten. Het zou kunnen maar action blijft eerst heel licht. Kun je niet beter een kruidvat doen?
Ik denk wel iets te zien ja.. Maar kan niet echt zeggen dat het daadwerkelijk een lijn is. Lastig!! Ik zou over 2 dagen gewoon nog eens testen. Je hcg zou dan toch wel goed verdubbeld moeten zijn.
Hmm...hier twijfel ik ook over. En 8dpo lijkt me ook wel erg vroeg voor action. Ergens hieronder staat mijn action test en daar ben ik ook niet van overtuigd. De testen erna waren heel anders. Wel klein streepje op kruidvat nu maar action blijft bijna onzichtbaar/is ontzichtbaar. Moeilijke testen om te beoordelen voor nod. Volgens mij toch meer geschikt om later mee te testen.
Heb maar even kruidvattesten gehaald. Ik zie een zeeeer licht streepje, probeer hem op de foto te zetten (pijltjes staan er niet eens recht boven ). Weet niet of het overkomt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo is.
Memvan4, ik heb geen idee of hij klopt . Ik heb na mijn laatste pil 25 sept. op 29 september mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad. Ik heb zelf het idee rond 7 oktober mijn eisprong gevoeld te hebben, maar of dit echt zo is?? Wel raar dat jouw testen ook zo zijn, ik heb je foto's even bekeken. Wanneer zou jij je eisprong gehad hebben?
Ik heb vandaag de Action test gedaan en daar was een heel licht 2e streepje te zien in het vierkante vakje. ik heb me zusje ( 100% niet zwanger ) ook zo'n test laten doen en die 2e streep bleef helemaal weg er is dus wel duidelijk verschil in de 2 testen.ik heb voor de zekerheid toen nog een test opgehaald van de etos, 2 in een verpakking en die gaf negatief aan. ik weet eigenlijk niet wat ik moet geloven en wat betrouwbaar is.
Kruidvat is vlgs mij gevoeliger. Ik heb nu op kruidvat ook wel een streepje en op action niet echt. Morgen weer testen?
Ik denk dat ik nu op 11 dpo zit. Heb na mijn bevalling met 16.6 week nog maar 1 echte cyclus gehad dus weet het niet zeker. Vijf weken na de bevalling had ik nog een licht positieve test, vier dagen later was ie helemaal negatief. Omo wit. Echt geen streepje zoals nu te zien...
morgen ochtend doe ik weer een test en dan zal het vanzelf blijken, ik laat morgen ook bloedprikken bij de dokter dan weet ik het gelijk zeker. maar heb jij de action test ook gedaan? en daar was 1 streepje te zien?
Kan dat? Meteen bloed laten prikken bij de ha? Dat is wel fijn! Ik had eerst een action met wel een streepje, zie mijn topic. Maar geloof toch dat dat opdroger was. De testen erna met veel fantasie iets heeeel lichts te zien maar eigenlijk verwaarloosbaar.
Memvan4 bij jou is toch ook een licht streepje te zien bij de kv2v5? Het zal afwachten zijn of een volgende test donkerder gaat worden of dat dit een soort van indroger is.