veel hardlopen maar niet afvallen en erge obstipatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke1984, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    het is nu 5 a 6 dagen na mijn eisprong daarvoor sport ik ook al wel veel en de laatste paar dagen bijna elke dag hardlopen.
    maar nu viel mij op dat ik bijna geen ontlasting kwijt kan.
    mijn buik is ook erg opgeblazen, ik eet voldoende vezels, brood en fruit etc.
    mijn afscheiding is vrij geel van kleur.
    wie weet wat dit kan zijn, is er wat gaande in mijn buik of zijn mijn darmen gewoon raar bezig.

famke

2. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Na mijn eisprong heb ik meestal ook last van obstipatie dat komt door de aanmaak van progesteron dat maak je aan zodat een eventueel bevrucht eitje zich in kan nestelen legt ook gelijk je darmen plat. Wat ik gedaan heb en heeft geholpen is elke dag yakult drinken & als ik last heb/had roosvichee laxo drinken. Plus dat ik sinds kort ben begonnen met groene smoothies drinken en heb het idee dat dat ook positieve resultaten heb voor mijn darmen.

3. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Pruimen of tamarinde! Soms kan koffie ook helpen, zonder cafeïne uiteraard.

4. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Elke avond 2 kiwi's, goed drinken ivm dat je veel vocht verliest door hardlopen en sochtends op een nuchtere maag een glas water

5. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hoi!
    Ik loop ook veel hard en in het begin kom je alleen maar aan.
    Dit heeft met de spieropbouw te maken. Na een tijdje gaan die spieren meer 'voedsel' nodig hebben en zorgen ze ervoor dat je ook in rust gaat afvallen. Dus val je af. Was bij mij net zo. Loop vanaf jan hard, en sinds de laatste paar weken begin in gestaag af te vallen. :)
    Succes met lopen en succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina