Hoi allemaal, In mei heb ik een kuur Primolut gebruikt vanwege dat mijn menstruatie maar niet wilde stoppen. Netjes daarna weer ongesteld en na 7 dagen gestopt. Sindsdien uiteraard ons best gedaan, en rond 17 juni veel meer draderige afscheiding dan normaal. Wellicht ei? Zaterdag 28 juni testje gedaan maar helaas negatief. Zou te vroeg kunnen zijn. Sinds de vermoedelijke eisprong pijnlijke tepels en sinds enkele dagen ook donkere randen rondom. Ook met vlagen misselijk en opgezet gevoel in buik. Nu wil ik pas woensdag gaan testen zodat er geen enkele twijfel blijft bestaan als ie negatief is. Maar wat denken jullie? Of is het meer wishfull thinking, gezien de eerste negatieve test? En kan het überhaupt wel zo snel na gebruik van Primolut? Vast bedankt voor je mening! Groetjes Guus
Primolut heeft niks met je cyclus of een eisprong te maken, het wekt alleen een onttrekkingsbloeding op of je kunt je menstruatie er juist mee uitstellen. Als je rond 17 juni je eisprong had, was je op 28 juni te vroeg met testen. Je kunt ongeveer twee weken na je eisprong een zwangerschapstest doen. Dus ik zou gewoon nog een keer testen, succes!
Oké bedankt Jippie, blijf hoopvol! Hoor ook wel eens dat Primolut je lichaam rest of zoiets, dus wie weet.
Je lichaam kan inderdaad als het ware gereset worden als je Primolut gebruikt en daardoor ongesteld geworden bent. Maar in heel veel gevallen gebeurt dat helaas niet en krijg je alleen een bloeding. Draderige afscheiding kan echter wel op een eisprong wijzen. Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Dus als je toen werkelijk je eisprong hebt gehad, zou je nu zeker een zwangerschapstest kunnen doen. Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Joi Jippie, Fijn dat je zo uitgebreid reageert, stel het erg op prijs! Helaas vandaag ongesteld geworden. Is me een grote domper, maar weer afwachten wanneer ik nu een eisprong krijg ... Kan zomaar erg lang duren. Wacht nog 1 ronde af en ga dan naar de HA.
Bah, dat is flink balen! Ik had goede hoop, omdat je al zo lang na je vermeende eisprong zat. Hoe lang was je cyclus nu? Ik hoop voor je dat je lichaam het nu goed oppakt en dat je de komende ronde meer geluk hebt. Succes!
Hij was nu 46 dagen dus valt op zich wel mee. Misschien wel vergist in de eisprong, als ie er was. Ik had ook echt goede hoop, eigenlijk voor het eerst dit jaar dat ik wat meende te voelen. In ieder geval heel erg bedankt, ook voor je meeleven.