teunisbloemolie en tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kim2306, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik lees mee! Ik ben deze ronde voor de eerste keer teunisbloem olie gaan slikken en ga na mijn eisprong verder met tarwekiemolie.

Ik heb een paar maanden geleden al eerder tarwekiemolie geslikt en toen werd mijn cyclus een paar dagen langer...

Ben benieuwd! Ik hoop (nog meer) succesverhalen te lezen! :)

@ Spinnekop: spannend hoor! Ik duim voor je!

@ BeertjeS: hopelijk maakt de tarwekiemolie verschil voor je! Ik hoop echt dat het deze ronde eindelijk raak zal zijn!

2. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep

teveel vit e is idd niet goed , het is in olie oplosbare vitamine, dus stapelt zich op in je lichaam.

ik zou kiezen voor teunisbloem en na eisprong tarwebloem , als je dan zwanger bent zwangerschapvitamine en visolie

3. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    zodra ik zag dat mijn temp ophoog ging ben ik gestopt met teunisbloem
    en met tarwebloem gestart. dit was ongeveer 2 dagen na eisprong
    ik neem aan dat die paar dagen geen ramp is

4. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    jammer beertje , gebruik jij tarwekiemolie de hele cyclus of gebruik je ook teunisbloem en na de ovulatie tarwekiem

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik slik Teunisbloem en straks dan tarwekiem slik ernaast etos multi zwanger worden zit dan foliumzuur bij in is dit dan verstandig om door te slikken of is het dan ook teveel vitamine met de tarwekiem erbij

6. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Zatnet een artikel te lezen over tarwekiemolie. De ovulatie kan dan eerder optreden, maar de luteale fase (zeg ik het zo goed?) is dan langer, waardoor een vruchtje meer kans heeft om goed in te nestelen. Ik gebruik de tarwekiemolie nu voor de tweede cyclus, maar merk tot nu toe geen verschil tussen de periode van eisprong en menstruatie. Ik blijf het gewoon nog een cyclus slikken. Slecht is het in ieder geval niet. lekker ook niet trouwens ;)

7. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Even een vraagje over dat teveel aan vitamine E.

Ik slik nu vitamine E 300 tabletten en Davitamon mama compleet, waarin 6 mg vitamine E zit (niet heel veel). Tijdens/na de eisprong wil ik tarwekiemolie gaan slikken en stop ik met de vitamine E tabletten. Krijg ik dan alsnog teveel vitamine E binnen?

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Ik lees ook mee. Heb net ook teunisbloem besteld maar dan van a Vogel Efamol. Daarnaast slik ik ook Etos zwanger worden. Ben benieuwd!

Roosa89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina