na twee meiden zouden mijn vriend en ik het leuk vinden om een zoon te krijgen. Ik lees dat de vrouw een specifieke dieet kan volgen en eventuele vaginale spoelingen met natriumcarbonaat om o.a de kans op een zoon te vergroten. Iemand van jullie hier ervaringen mee? Hoe kan ik de kans op een zoon vergroten? Ik lees ook om zo dicht mogelijk te klussen tijdens de eisprong. Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten. Wanneer zou de juiste timing zijn om te klussen na het hebben van een LH piek om toch zo dicht mogelijk tegen de eisprong te zitten? Deel aub jullie ervaringen en tips met mij!
Ik ben zwanger van een jongen door de tip van de gyn. De tip was vanwege het uitblijven van een zwangerschap, niet om een jongen te krijgen. Zaadjes met het Y chromosoom, dus de jongens zaadjes, zwemmen sneller, de meisjes leven langer. Schijnbaar om een jongen te krijgen moet je zo dicht mogelijk op de eisprong seks hebben. Ik en mijn man kregen de opdracht om elke dag in de week van de eisprong seks te hebben. Om zwanger te worden, geslacht maakte ons niet uit. Maar de gyn gaf wel aan dat we dan meer kans hadden op een jongen. Het is geen exacte wetenschap. Ik snap je wens voor een jongen, maar zelf heb ik er lang over gedaan om zwanger te worden en daarom wil ik je meegeven dat wat het ook wordt, wees er blij mee (niet verkeerd bedoelt)
Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in! als we de derde een dochter mogen krijgen dan zullen wij even gelukkig mee zijn!
Ik heb ovulatietesten gebruikt bij de 3e en wij hadden rond de eisprong elke dag gemeenschap. Maar bij ons heeft toch het X chromosoom weer 'gewonnen'
Je zou eens op www.countdowntopregnancy.com kunnen kijken. En dan bij Intercourse timing calculator. Aan de hand van je cylcus zijn er dan dagen dat je wel of juist niet seks zou moeten hebben voor een bepaald geslacht. Voor een jongen zou je dan alleen op de dag van je eisprong seks moeten hebben.
Ik blijf het hier maar herhalen . Het hele timing verhaal, snelle en langzame zaadcellen is de Shettles theorie en die theorie is al geruime tijd wetenschappelijk ontkracht. Het is dus een fabel... Zie voor meer informatie bijvoorbeeld deze site: https://genderbalance.nl/blogs/de-shettles-methode-timing-van-de-seks-en-waarom-dit-niet-werkt
Mee eens! Wij hebben voor het laatst gemeenschap gehad dik voor de eisprong (2,5 dag) en we krijgen echt een jongen!
Denk dat het niet echt te beïnvloeden is. Vind vaginale spoelingen eerlijk gezegd wel heel erg ver gaan om het geslacht te beïnvloeden Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk...
Hier zwanger van een jongen 4/5 dagen voor eisprong dus ik geloof ook niet zo in die theorieen snap dat jullie na 2 meiden heel graag jongetje willen! Hopelijk is een 3e gezond kindje jullie gegund.
Je bent zwanger van eeb jongen door de tip van de gyn? Je bent zwanger door de tip van de gyn of dit een jongen of meisje is komt echt niet hierdoor.. Je hebt er 0,0 invloed op. Ik kan me de voorkeur voorstellen maar een gezind kindje is het belangrijkste
Ik zou inderdaad die site checken. Volgens mij kan je daar ook verder geadviseerd worden mbt je wens. Verder geen ervaring, wij hebben nooit voor een bepaald geslacht geprobeerd.
+1. Denk dat dit soort topics voor meiden in de MMM altijd een dingetje blijven. TS, wil je veel succes wensen met je derde zwangerschap en ik hoop voor je dat je snel een mooi baby'tje in je armen mag houden, wat het geslacht ook is.
Toch hoop ik voor je dat het gewoon een prachtig baby'tje voor je wordt hoor, hij moet er namelijk ook nog uit En hopelijk mag je het snel gaan ervaren
Joh, ik zou op dit moment nog met liefde bevallen van een nijlpaard, om maar even in de Afrikaanse flora en fauna te blijven . Lief, je reactie!
Ik zat laatst zelf te denken dat een cavia me ook best leuk leek. (we stappen subtiel over naar huisdieren...) Anyway; ik kan je dus niet helpen met je vraag, TS. Nogmaals; succes ermee!