Wie heeft hier ervaring mee? Na mijn 2e vmk had ik gehoopt dat m'n cyclus het weer netjes zou oppakken net als de vorige keer. Ik had de afgelopen 4 dagen vruchtbaar slijm en gisteren echt heel veel. Had goede hoop. Alleen op al m'n ovulatietestjes geen streepje te zien. Vandaag was afscheiding alweer wateriger. Temp is ook nog laag. Als m'n ei nog gaat komen krijg je dan weer vruchtbaar slijm? Of slaat ie nou cyclus over? Wordt je wel ongesteld als je geen eisprong hebt gehad? Heb ook echt buikpijn maar dan vooral rechts. Heel vervelende pijn altijd aanwezig maar vooral erg als ik zit. Op echo na de mk was gelukkig alles schoon maar dit zit mij toch niet lekker. Heeft iemand advies?
Ik heb maanden gehad met heel veel vruchtbaar slijm en ook heel lang achter elkaar maar geen eisprong. Ik werd die cyclussen wel gewoon ongesteld, soms iets later en soms gewone tijd. In de cyclus dat ik zwanger raakte en ook vruchtbaar slijm had waren het maar 4 dagen slijm en is op de laatste dag mijn ei gesprongen. Ik heb hem gevonden doormiddel van tempraturen. Door de miskraam kan je cyclus helemaal van slag zijn. Ik heb 2 weken geleden ook een miskraam gehad en het ziet er niet naar uit dat ik de komende dagen een ei ga krijgen.