Hoi hoi! Ik ben even benieuwd of mensen een beetje kunnen schatten wanneer ik mijn eisprong kan hebben. Met nadruk op kan...het blijft gokken natuurlijk. In een eerder topic was ik zwanger (2 augustus positief getest). Dat is helaas uitgelopen op een (naderende) miskraam. Ik heb afgelopen weekend heel licht gevloeid. Mijn HCG waarde is gedaald van 600 vorige week vrijdag naar 51 gisteren. Volgens de arts moet het vloeien nog komen een dezer dagen. Op de echo was er niks meer te zien. Daarnaast blijk ik een met vloeistof (wss bloed) gevulde cyste van 3.2 mm op mijn eierstok te hebben. Die zit er nog, dus arts gaf aan dat die bij de menstruatie ook moet gaan verdwijnen. Verder heb ik normaal altijd een regelmatige cyclus van 31 dagen, luteale fase van 16 dagen. Laatste menstruatie is hoogstwaarschijnlijk 21 juli geweest (of dat was een eisprongbloeding?) De voorlaatste menstruatie was 21 juni. Ik ben nu wel een beetje de draad kwijt en mijn Flo app ook . Iemand misschien ideeën? Wel lastig. Ik heb ovulatietesten in huis maar met nog wat HCG in mijn lijf heeft het nu nog weinig zin om die te gaan gebruiken? Wanneer zou ik een poging kunnen wagen met de testen? Alvast weer bedankt!
Wat naar van je miskraam. Veel sterkte. Maar kan je niet beter wachten dat de miskraam op gang komt? Dan kan je die dag als cd1 rekenen. Als je nu ovulatie testen gaat doen is de kans groot dat ze positief uitslaan door het resterende hcg.
Allereerst wat rot voor je, sterkte. Wanneer je weer een eispong krijgt is helaas bij iedereen verschillend. Ik heb na de miskraam in mei ovulatietsten gebruikt en ben gaan temeperaturen. Testen knal positief maar uiteindelijk heeft er geen eispongh plaatsgevonden (dit was te zien d.m.v. temperaturen)?. Uiteindelijk mijn menstruatie gekregen en dus een ronde zonder eispong gehad. Daarna netjes cyclussen van 28-29 dagen. Ik zou ergens rond dag 10 beginnen met oulatietesten en als je echt zeker wilt weten dat je ook een eispong hebt gehad erbij gaan temperaturen.
Wat rot van de miskraam . Ik zou idd ook eerst de bloeding afwachten. Bij mij duurde het 2 weken langer voordat mijn eitje weer kwam dan normaal. Als je testen negatief zijn op HCG, dan kun je ook weer beginnen met ovu-testen. Succes!
Wat naar, sterkte! Als er nog hcg in je lijf zit komt er helaas geen eisprong. Ik zou pas testen als je miskraam is afgerond.