Onregelmatig, maar zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieve89, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve89

Lieve89 Lid

3 dec 2013
    6
    0
    0
    Hoi,

Ik heb in juni mijn implanon uit me arm laten verwijderen, i.v.m. de kinderwens. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar wel telkens voor de 27e dag was ik ongesteld.

Morgen is de 28e dag en ben nog steeds niet ongesteld. Ik weet dat ik niet regelmatig ongesteld ben, maar ik hoop zo dat het dit keer wel is gelukt. In het weekend had ik telkens een honger gevoel en daardoor werd ik misselijk. Dus ik moest telkens kleine beetjes eten. Normaal heb ik sinds ik de implanon er uit is een week van te voren bruine afscheiding en dat word steeds meer als de ongesteldheid nadert en een paar dagen van te voren al pijn in me buik. Nu heb ik helemaal geen bruine afscheiding gehad, geen buikpijn, alleen wat lichte steekjes...
    Gisteren een sensi test gedaan, 4 dagen voor nod kunt testen. Die was negatief. Nu hoop ik dat ik te vroeg heb getest en ik wel zwanger ben. Hoe lang moet ik wachten totdat ik weer kan testen (als de menstruatie uit blijft) en dat het testresultaat betrouwbaar is?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Lieve89

Lieve89 Lid

3 dec 2013
    6
    0
    0
    Ik ben vandaag nog niet ongesteld geworden. Ik heb wel een beetje bruinverlies, nu wel ongesteldheidkramp in me buik. Ik ga er vanuit dat me menstruatie door komt..

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meid ik hoop evengoed dat je nog positief mag testen. Maar hou er rekening mee dat je lichaam anders kan reageren nu de implanon eruit is.

Deel Deze Pagina