Wie heeft er ervaringen met de zw testen van de Etos? Ik lees wel eens dat sommige testen "omowit" blijven.. Bij mij werd ie vanochtend echt heeeeeel minimaal gekleurd maar ik zag ipv 2 streepjes in de ene een heel donker streepje en in de ander een heel licht kruisje (de verticale lijn was ook minimaal zichtbaar) Nou vraag ik me af, blijven die etos testen normaliter omo wit? Of kan het toch zijn dat...?? Mijn nod is eergisteren al geweest, maar ik weet niet in hoe ver ik van nod kan spreken aangezien ik pas begin aug ben gestopt met de pil en dit dus pas mn 2e menstruatie moet zijn.. pff sorry voor de vragen allemaal hoor, ik weet het ook ff niet
Geen idee, een vertikale streep kan komen van het niet goed doorlopen van de urine, of hij is gewoon nog niet goed opgedroogd, vaak trekt dat wel weg. Ben erg benieuwd naar de test, heb je een foto?
vanmorgen getest met etos test en zwanger!! Vorige maand ook getest met die van de etos en die was inderdaad spierwit... maar er zitten geen kruisjes in die test...
Dankjullie wel, tis nog heel pril hoor, dus ben blij en dankbaar als ik de eerste 13 weken goed doorkom