Hoi, weet iemand misschien vanaf welk moment je klachten kunt krijgen? Kan het zelfs al zijn dat je een week voor je NOD al klachten hebt, zoals bijv. vage kramptrekkingen in de onderbuik? Alvast bedankt
ja kan als ik het goed heb vanaf de innesteling klachten hebben. je maakt vanaf dan het hormoon aan (hcg) en die zorgen er voor dat je klachten krijgt zoals misselijkheid, hoofdpijn etc. buikpijn en ongie krampen denk ik ook vanaf die tijd dus ongeveer week voor je nod. deze klachten kun je hebben van een zwangerschap maar ook vanwegen een annkomende nod dus afwachten maar
ja ik had ze vorige keer ook al zo vroeg maar een week daar na gewoon ongesteld! Dus nu let ik er niet meer op!
Ik zag bij de zwangere onder ons die vertelde wat hun eerste symptomen waren al vrouwen die van alles voelde na hun ei dus denk dat het ook weer allemaal per vrouw verschillend is...
ja, ik heb net even zitten lezen bij vrouwen die al zwanger zijn. De meesten voelden van alles voor hun NOD. ´k Probeer er niet zo op te letten, anders is het weer zo´n teleurstelling
Ik had op 21/9 eisprong en op 1/10 voelde ik ook vanalles. Mijn NOD was 6/10 en op 10/10 testte ik positief. Kijk maar eens bij eerste symptomen, daar staan veel berichten die daar over gaan.
Ja! Zeker! Ik had het wel. Ik heb een hele regelmatige cyclus van precies 28 dagen. Altijd al gehad. Normaal wordt ik op zondag ongesteld en krijg ik op vrijdag de eerste menstruatiekrampen. Een paar weken geleden kreeg ik ruim een week voor mijn NOD al krampen. Dat had ik nog nooit eerder gehad. Stiekum wist ik gewoon wat er aan de hand was! Ik heb drie dagen te vroeg een eerste test gedaan, ik kon gewooon niet wachten: zwanger. Toen een dag over tijd en weer een test gedaan: ja, toch echt zwanger!
Dag allemaal, Ik probeer ALTIJD positief te blijven! En dit berichtje is dan ook niet om jullie geluk naar beneden te halen! Alleen om te zeggen voorzichtig te zijn... En dat was ik ook deze maand en zeker nadat ik na mn ei-sprong een hele week last heb gehad van vanalles... Echt, de hele lijst symptomen heb ik gehad! Vreselijk als alles in je keel blijft steken, maar ik was zooo gelukkig! En dan wacht je af en komt er eigenlijk niet veel.. Zelfs geen echte ongesteldheid, alleen 1,5 dag bruin bloed. En verder niks meer! Dus ik bleef hopen natuurlijk! Maar opeens waren alle syptomen weg en na een week begin je toch te denken dat je lichaam je voor de gek houdt, gek lichaam! Gemeen hè... Ondertussen nog steeds geen echte ongesteldheid, maar mn temperaturen zeggen dat ik opnieuw mag gaan proberen.. Ik hoop vor iedereen dat het raak is! Volgende keer dat mn lichaam zo raar doet wacht ik eerst af... Maar de symptomen waren er vanaf mn eisprong! Kusknuffels Sofietje
Het vervelende is dat zwangerschapsklachten en aankomende ongiklachten vaak hetzelfde zijn. Was bij mij wel het geval (alleen dan plus misselijkheid en overgeven). Mijn "ongiklachten" waren wel veel extremer, meer buikpijn en meer pijnlijke borsten (en meer pukkels ) toen ik zwanger bleek te zijn.
Ja, ook al leek het net of ik ongesteld moest worden. Vooral door de krampen. Nu achteraf weet ik heel goed dat ik zwanger was. Het was heel anders. Mijn borsten waren al vrij snel pijnlijk en elke ochtend werd ik om 06:00 wakker om te plassen. Nooit word ik wakker om te plassen en meestal slaap ik tot 09:00. Toen ik 5 weken zwanger was kwam ik erachter, de huisarts dacht door al de symptonen dat ik al langer zwanger was.
Hallo allemaal Over drie dagen heb ik ip mij NOD. Ik heb vanaf eergister vage klachten,pijnlijke borsten en gevoelige tepels,krampen in mijn buik en een branderig gevoel in mijn vagina. Ik hoop dat dit goede voortekens zijn. En dat mijn lichaam me niet in de maling neemt. Liefs maria