hallo meiden, ik vroeg me af wat beter is tarwekiemolie of teunisbloemolie want ik hoor over allebei goede verhalen. even kort mijn verhaal. ik ben op in oktober gestopt met de pil na 5 jaar geslikt te hebben. mijn eerste cyclus was 49 dagen. en nu zit ik nog steeds in ronde 2 al weer op dag 53! help ik wordt hier zo onzeker van. :S groetjes pamela
Ik heb afgelopen maand teunisbloemolie pillen vd etos geslikt. Er staat op 2 ik slikte er een, naast davitamon mama pillen. En afgelopen maand was het 32! Dus volgens mij helpt dit bij mij! Hopelijk deze maand ook?!
Hey ik neem teunisbloem olie pillen en vorige cyclus was er ene van 26 dagen. Toeval of door die pillen ? geen idee. Ik las ergens dat ze je maandstonden op gang brengen. Positief dus, maar ik vroeg me dan bvb ook af of ze ze dan niet teveel op gang brengen waardoor een eventuele innesteling misschien niet lukt ? Ik weet het niet
Tarwekiemolie, beide keren naar zwangerschap en holeeeee cyclus kort en regelmatig en lekker snel zwanger!
Teunisbloemolie Gamma-linoleenzuur (GLA) is het werkzame ingrediënt in teunisbloemolie en is het belangrijkste vetzuur voor de huid. GLA voedt en herstelt de huid van binnenuit en zorgt voor meer elasticiteit en een betere vochtbalans. Hierdoor voelt de huid stevig aan en ziet er gezond en stralend uit. De eerste tekenen van een tekort aan GLA in de huid zijn een droge, schilferige en geïrriteerde huid. Daarnaast speelt GLA een belangrijke rol in de hormoonhuishouding en menstruatiecyclus. In ons lichaam wordt GLA bovendien omgezet in AA. Dit vetzuur is onder meer belangrijk tijdens de zwangerschap. AA is nodig voor de aanleg van de placenta en het borstklier- en baarmoederweefsel van de moeder, evenals het in goede banen leiden van de zwangerschap zelf.
tarwekiemolie ken ik de werking niet van, volgens mij ook het reguleren van een cyclus. Ik heb die van Kruidvat (teunisbloem) daar staat ook op: helpt bij wisselende stemmingen tijdens de menstruatiecyclus. Baat het niet, schaad het niet, maar lees dat veel meiden er wel een betere cyclus van hebben gekregen. De wisselende stemmingen heb ik nog steeds. Je mag teunisbloemolie btw niet gebruiken als je zwanger bent, dus daar moet je om denken wanneer je op het wachtbankje zit.
thanks meiden voor jullie antwoorden. @muppet80: jij hebt een lekkere regelmatige cyclus ( jaloers (A) )
oh ja ben ik ook erg blij mee hoor bij mij is het meer de PMS waar ik mee zit hehe niet echt gezellig dan hoor.. ga je ze nu ook kopen of toch maar niet?
ik heb vanmiddag tarwekiemcapsules gekocht ik hoor daar iets betere verhalen over. het is inprecipe de zelfde werking als teunisbloemolie thanks voor alle goede raad.
Ik ben op 7 januari ongesteld geworden na een cyclus van 52 dagen En ben toen die ronde begonnen met tarwekiemcapsules Maar ben nu alweer ongesteld geworden na 18 dagen Dus ik weet niet of het doorde pillen komt of iets anders Ben heel benieuwd hoe het deze ronde gaat
Is dat dan ongesteld of een bloeding van je ei of innestelling?! Kan ook he? anders is het wel erg snel.
het kan er ook aan liggen dat je midden in de cyclus met de pillen ben begonnen missn? laat even weten hoe je volgende cyclus is.
Ben direct na de mensrtuatie begonnen met de pillen.. Ben dus 7 Jan ongesteld geworden en na de daarna gelijk begonnen En het is echt een te hevige bloeding met krampen voor een innesteling Ben ook heel beneiuwd hoe het deze ronde gaat!
wordt hier wel onzeker van. zit nu op 55 dagen en nog steeds geen tegen van ongesteldheid, maar ook nog geen tekens van zwangerschap:S sterker nog vanmorgen nog getest en die zegt niet zwanger:S