Te laat???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nextstep, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Gisteravond had ik een ovu testje van de Action waarbij de test streep duidelijk was maar nog niet zo donker als de controle streep. We besloten te wachten tot vandaag en het dan gezellig te maken (in het kader van om de dag is beter voor de kwaliteit)
    Nu is vandaag mijn test een stuk lichter. Maandag hebben we het gezellig gemaakt en vanavond weer.
    Ben nu alleen zo bang dat we te laat zijn. Werd vannacht nl wakker van steken in mijn buik, vrees dat dat mijn eisprong was.
    Baal dat ik vl niet heb wakker gemaakt..

Wat denken jullie? Heeft het vanavond nog zin?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Die steken schijnen de laatste groei van je follikel te zijn voor je eitje springt. Dan zou je dus prima optijd zijn hoor vandaag!

3. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Thnx!! Ik hoop t zo dit keer.. Zit nog niet eens op het wachtbankje en begin me al overal druk over te maken :)

Gaan 2 lange weken worden!

Weten jullie of een ovulatie test donker blijft tot je eitje springt??

4. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    De timing is prima hoor! Er liggen nog zaadjes klaar van maandag en dan vanavond nog een verse lading :p. Volgens de gyn is om de dag seksen sowieso beter.

En je ovutest blijft niet donker tot de eisprong. Als de test positief is zit je op je LH piek, binnen 48 uur springt normaal gesproken je ei. Maar.... Hij kan ook niet springen. De enige manier om zeker te weten dat ie gesprongen is, is tempen.

En de steken die je voelt is niet de eisprong zelf, maar het groeien inderdaad. Ik heb een hele tijd getempt en ik had dan meestal wel snel de eisprong. De dag erna was mijn temp hoger en wist ik dus dat ie gesprongen was.

Hopelijk is het deze ronde raak, wij zitten ook in ronde 15 nu. Het mag weleens he? ;)

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Nou zeker!!!

Temperaturen heb ik nog niet gedaan. Mocht het deze maand weer niet raak zijn dan wil ik dat eens gaan proberen. Kijken of we alles nog beter kunnen timen 😉
    Nu standaard om de 2 dagen gezellig. Dus zou ip goed moeten gaan. Het wil alleen nog niet zo lukken.

Duim voor een goede maand deze maand 👍🏻

Deel Deze Pagina