hallo allemaal, ik had een vraag heb 19 maart een curretage gehad en kreeg vandaag me controle met inwendige echo... ze zei kijk helemaal schoon en dit is allemaal baarmoederslijmvlies.. maar wat houd dat precies is? ze heeft het zelfs opgemeten maar stom heb er verder niet naar gevraagd? dus wat kan ik nu verwachten? is het nu me eisprong? of is ddie al geweest? of betekent het iets van een nieuwe zwangerschap? bedankt alvast
Volgens mij betekend het dat je binnekort ongesteld wordt. Als je ongesteld wordt, stoot je namelijk baarmoederslijmvlies af en het feit dat je baarmoederslijmvlies hebt, betekend dat het allemaal rustig is en je lichaam geen tekenen meer heeft van een zwangerschap. Veel sterkte ermee.
dus als ik het goed begrijp als je baarmoederslijm hebt op de echo hoef ik er niet vanuit te gaan dat ik eventueel zwanger bent?
Nee want als je zwanger bent, maak je volgens mij geen baarmoederslijmvlies aan. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Maar ik weet dat met mijn endometriose het slijmvlies een probleem is en als ik zwanger ben, dan heb ik 9 maanden nergens last van, dus volgens mij klopt het wel. Hoop niet dat ik je nu heel erg teleurstel
nee zeker stel je me niet telleru... ik ben ook juist blij als ik ongesteld gaat worden.. althans blij, het zal in ieder geval weer me eerste mensturatie zijn na de miskraam en duurt het gelukkig niet lang zoals het bij sommige duurt... misschien nog iemand anders ervaringen of iets? of ideen? bedankt tascha in ieder geval
Het kan na een miskraam een tijdje duren. Na mijn miskraam duurde het 6 weken voordat ik weer ongesteld werd en dat viel ook nog mee. Graag gedaan in ieder geval.
Hoi, Ook ik heb een curretage en een paar ziekenhuisbezoeken achter de rug. En dit heb ik eruit begrepen (correct my if i'm wrong): In je baarmoeder heb je altijd een laagje baarmoederslijmvlies. Als je vruchtbaar bent maak je meer baarmoederslijmvlies aan zodat een embryo zich kan innestelen.
Ik heb even gegoogled en het klopt dat je in het begin van je zwangerschap slijmvlies hebt waar de baby zich in kan nestelen.
okee, ze had het er wel over je zal waarschijnlijk ongesteld worden. Toen zei ik van nou ik heb wel sex gehad van mog dat wel, Zei ze dus nog nooit gehad minimaal 3 a 6 maanden wachten? was assistent in opleiding maar ik ben eigenwijs. En ze zei dus ook van als je niet ongesteld word moet je een test doen. Dus dan zal het dus toch vrichtbaarslijm zijn dan? sorry voor de vele vragen
heey Tacha lees je bericht nu pas... bedankt voor het google ik werd er niet zo wijzer van. dus met andere woorden ik kan nu weer zwanger raken dan? en hoeveel dagen zal ik nu moeten wachten voordat me ongi komt of eventueel een test kan doen?
Zij zal dan wel niks raars hebben gezien, en uit haar opmerkingen kun je wel opmaken dat slijmvlies er ook zit als je zwanger bent. Hoeveel weken geleden ben je precies gecurreteerd?
Ja dat is denk ik nog wel kort, bij mij duurde het 6 weken, maar ik zal eens even kijken of ik het ergens kan vinden en anders zou je het altijd even aan de verloskundige hier op het forum kunnen vragen, die kunnen je ook vast antwoord geven.
Even gekeken, normaal is 4 tot 6 weken en als je na 2 maanden nog niet ongesteld ben dan moet je even langs je huisarts, zeker omdat je weet dat het er allemala goed uitziet van binnen.
okee, dus dan zal ik nu in me vruchtbare periode zitten of hebben gehad. En duurt toch 14 dagen na je eisprong voordat je ongi word? dus dan het slimst om even 2 weken af te wachten voor ik weer test of niet?
Ja ik zou nog 2 weken wachten en dan een test doen, ben je dan niet ongesteld en ook niet zwanger is het verstandig om even naar je huisarts te gaan.
baarmoederslijm (cervixslijm) zie je op een echo na een menstruatie of mk....en VOOR je ei sprong..dus zou nog niet testen...ja misschien een ovutestje grtz Ramona