Griep en terugplaatsing

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by botervliegje, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Hoi hoi,
    Gisteren heb ik de terugplaatsing gehad, ben helemaal happy!
    Twee embryo's van 4 cellen op dag 2, allebei score 9/10 (geen toppers dus, maar wel goed).
    Alleen heb ik een griepje gekregen (heel verkouden, hoesten, niezen, snotteren, keel- en oorpijn...)... Gisteren 38,2 koorts, nu is het gezakt naar naar 37,8. De ene medisch assistent zei dat het geen kwaad kan, de ander zei 'het kan in elk geval niet goed zijn'.
    Heeft hier iemand ervaring mee? Ik hoor het graag!

Hatsjie!

Liefs,
    Botervliegje

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik heb geen ervaringen met terug plaatsen van emmy's.
    Wel kan ik je vertellen dat ik heb moeten spuiten met puregon en pregnyl en op het moment van de eisprong had ik verschrikkelijke buikgriep te pakken. Met daarbij ook koorts. Ik had helemaal geen zin in klussen, veels te bang dat het fout ging. Toch even snel gedaan en zie nu mijn banner.

Ik weet dat het niet hetzelfde als jou is maar misschien dat je het nu iets meer ziet zitten....HEEL VEEL SUCCES!!!! En ik duim voor je!!

3. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Dankjewel Lima, doet me goed! Wat fijn dat het jullie gelukt is! Misschien vinden embryo's het juist wel lekker warm met koorts :D:D:D.
    Probeer het toch maar een beetje te onderdrukken met paracetamol.

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Misschien wel ja :D ...aangezien ik rond de innesteling ook nog een heerlijk dagje sauna heb gedaan. En ook daarvan zeggen ze dat het niet bevordelijk is.

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Botervliegje, koorts echt proberen te onderdrukken met paracetamol. Ik heb begrepen dat koorts niet goed is voor de innesteling. Anders nog een keer ziekenhuis bellen en naar gyn zelf vragen. Beterschap!!!!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik was ontzettend aan het hoesten en voelde me ook niet lekker. Niet echt koorts gehad.
    Inderdaad proberen te onderdrukken met zo weinig mogelijk paracetamol en goed uitzieken.

Bij ons heeft het trouwens geen invloed gehad hoor, zie banner ;)

Succes meis

7. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Ladouce: Heb even de kliniek gebeld, raakte toch wat bezorgd, helemaal na jouw berichtje. Het advies was: liever geen paracetemol of in elk geval niet te veel en zo lang de koorts niet al te hoog oploopt is het niet schadelijk. Pfewww! Bij de terugplaatsing zeiden ze juist wel dat ik paracetamol mocht. Maar ja, in fertiliteitswereld denkt elke arts volgens mij net anders ;).

Bright: Bedankt voor je berichtje, ik hoop op dezelfde uitkomst! :D

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hier ook een flinke griep gehad, alleen bij mij rond eisprong en vlak voor tp. En kijk maar naar mijn banner...

Elke kans is er één hoor, de hoop niet opgeven! ;)

9. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Thanks Katrien! Je hebt helemaal gelijk. Nu ik alleen op de bank kan hangen en niet zoveel afleiding heb ga ik misschien juist een beetje stressen. Denk de hele tijd 'voel ik nou iets', terwijl de terugplaatsing nog geen 24 uur geleden was :). Nou ja, ga niet meer stressen en lekker domme filmpjes kijken of zo ;)

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Inderdaad maf he, de ene arts zegt dit, de andere roept weer dat. Maar goed dat je voor je eigen gemoedsrust even gebeld hebt. En nu weer terug naar de bank, lekker domme filmpjes kijken, jezelf vertroetelen en laten vertroetelen en vooral niets voelen!

11. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Ja, doe ik! Beetje afleiding is wel nodig :).
    Heb besloten dat ik er een beetje tussenin ga zitten. Bij echte koorts (meer dan 38 graden) neem ik een paracetamolletje, maar niet meer dan 3 per dag, onder de 38 graden laat ik het rusten.
    Heb trouwens al zo vaak gehad dat artsen verschillend denken. Wel of niet meer dan 6 IUI's, wel of niet IUI's ondersteund door hormonen, wel of niet kijkoperatie, wel of niet ICSI ipv IVF etc. Nou ja, 'het' antwoord is er vaak gewoon ook niet denk ik, iedereen reageert weer anders, maar af en toe wel frustrerend. Oh ja, ik zou me niet opwinden hihi. Ga gauw weer mijn domme filmpje afkijken :p

Share This Page