cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door netta, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. netta

netta Lid

1 jan 2007
    66
    0
    0
    juridisch secretaresse
    Hallo,

Bij ons eerste kindje stopte ik met de pil en was ik direct zwanger. Er was dus geen sprake van "ontpillen". Terwijl ik 10 jaar de pil geslikt had.

nu zijn we in ronde 5 en heb ik de eerste maanden een regelmatige cyclus gehad, echter nu de laatste twee maanden te vroeg. Vorige maand maar 2 dagen, nu echter al 4 dagen te vroeg. Nu heb ik echter maar 14 maanden de pil geslikt.

Eerst had ik ook nooit buikpijn rond mijn eisprong. Nu wel. Erge buikpijn zelfs bij het vrijen.

Ik vind het wat vreemd en vraag me af of meerdere dit kennen?

Groetjes, Netta

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hallo Netta,

Ik heb 3 kinderen en met de 1e stopte ik met de pil en gelijk zwanger.
    Bij de 2e duurde het 6 maanden na het stoppen met de pil
    Bij de 3e weer direct zwanger na stoppen.
    En nu bij de wens voor een 4e ook onregelmatige cylcus(zie mijn onderschrift)

Maar ja al met al toch 20 jaar al aan de pil nu

Die erge buikpijn die je hebt tijdens het vrijen weet ik niet.

3. netta

netta Lid

1 jan 2007
    66
    0
    0
    juridisch secretaresse
    Hallo Nathalie,

Allereerst bedankt voor je reactie.
    Die buikpijn is volgens mijn huisarts mijn eisprong, het lijkt mij alleen zo hevig. Ik ben geen "dokterloper" dus ik wilde eigenlijk niet aangeven dat het volgens mij wel erg pijniljk was voor een eisprong. Misschien toch eens terug.

Dat is inderdaad nogal wisselend bij jullie ja! Hopelijk laat ook nummer 4 niet lang op zich wachten :)

Wij modderen nog even aan in de hoop dat het nog een keer bij te houden is of- en wanneer ik moet menstrueren ;)

Groetjes netta

Deel Deze Pagina