Ik ben er nu ook maar voor de zekerheid mee begonnen...je weet maar nooit alle beetjes helpen... Bedankt voor de tip!
Meiden, Teunisbloemolie word wel afgeraden door de Vlos van deze site: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32053
heb het in de natuurvoedingswinkel nagevraagd en zij zei dat ze eerder monnikspeper (agnus castus) aan zou raden dan teunisbloemolie. Maar hoop voor jullie dat het goed werkt.... liefs rensie
heel appart, er zegt er hier ergens 1 dat het juist goed is voor de zwangerschap en voor de borstvoeding
mmm lekker is dat allemaal heel vaag dus, bij de etos valt het onder de middelen net zoals zwanger worden/ zwanger zijn......
Dames, ik slik tarwekiemolie capsulles van de kruidvat (3 per dag). Dit helpt mij aan een kortere en regelmatige cyclus. Toen ik bezig was met zwanger worden de 1e keer slikte ik het ook en ben toen zwanger geworden van mijn dochter (inmiddels 2,5 jaar) Nu slik ik het sinds een paar maand weer en we zijn bezig voor nr 2 en mijn cyclus hangt lekker tussen 30 en 31 dagen...heerlijk!
Nee hoor, teunisbloemolie kun je ook gebruiken (bij mijn vriendin werkt DAT juist weer goed) maar bij mij werkt teunisbloemolie dus niet en tarwekiemolie wel. Wanneer teunisbloemolie niets voor je doet na 2 maand, dan kun je tarwekiemolie een kans geven.
Ik gebruik ook teunisbloemolie sinds een maandje denk ik, en toevallig deze cyclus een eisprong van mezelf! Ik draag ook een maansteen. Ik heb na het stoppen met de pil in nov '05 uit mezelf geen eisprong gehad, heb in die periode ook wel eens teunisbloemolie gebruikt en toen gebeurde er niets. Ik heb ook geen idee of het echt hierdoor komt hoor, maar ik blijf het voorlopig wel slikken. groetjes, Snoopy
Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en heb sindsdien een zeeeeer onregelmatige cyclus. Soms na 1 week alweer een bloeding van 1 dag of 4 dagen maar kan ook pas na 7 weken komen. Geen lijn op te trekken dus. Ik ga morgen maar eens alle drogisterijen af om op zoek te gaan naar teunisbloemolie, monikspeper of tarwekiemolie. Eens kijken wat er op de verpakking staat! Als ik jullie verhalen hoor kan het misschien wel eens gaan helpen! Bedankt voor de tip!
Suc6! ps; op de tarwekiemolie capsulles van kruidvat staat niks over cyclus op het etiket hoor....maar ik bewijs het....
Toen ik stopte met de pil (februari 2006), had ik cyclussen van 35-38 dagen, tot op een gegeven moment 2 cyclussen van 54 dagen , dat was ik snel zat, dus ben op zoek gegaan naar iets wat daar tegen kon helpen. Ik heb toen Alchemilla Complex druppels (van Buurmanns) gekocht, en toen was mijn cyclus ineens 29 dagen en de volgende cyclus 25 dagen . Ik ben toen weer gestopt met dat spul, om te kijken of het zonder druppels ook werkte, en de laatste cyclus (op eigen kracht dus) was 27 dagen.. Bij mij werkte dat dus goed... Deze cyclus gebruik ik weer geen druppels en nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Gr. Jorietje
na al deze teunisbloem verhalen heb ik ze gewoon ook gekocht en doe nu dubbel (teunisbloem en monnikspeper) had net nieuwe mp gekocht... scheelt trouwens wel dat teunisbloem stukken goedkope is zeg! als ik nou geen ei krijg zeg! rensie
Ben inmiddels ongesteld geworden, wel netjes op tijd. Ben benieuwd wat deze cyclus gaat brengen... We hadden niet veel geklust de laatste week... maar of het daar nou aan gelegen heeft weet ik niet. Dit is mijn eerste echte eisprong sinds ik ben gestopt met de pil, dus kleine kans dat het in 1x raak zou zijn... groetjes, Snoopy
Meiden volgens mij heeft de teunisbloemoilie bij mij geholpen volgens mij ben ik net ongie geworden, een cyclus van 24 dagen, ik weet het het is te weinig maar altijd beter dan een cyclus van 58 dagen he
He Tinkerbel, Mooi dat je ongesteld bent geworden! Wat bedoel je met die temperatuurstijging? Die heb je tussen je eisprong en menstruatie, of bedoel je dat je die ervoor niet hebt gehad? Bij sommigen werkt temperaturen niet altijd, maar misschien heb je geen eisprong gehad. Even afwachten deze ronde dan... Ik heb trouwens een tip, bij de Tuinen is de teunisbloemolie (120 tabletten, 2 a 3 per dag) nu de helft van de prijs, dus 8 euro. Ik heb meteen maar 2 potten gekocht, die van de Etos is bijna op en bij de Etos hadden ze het niet op voorraad (vandaar dat ik bij de Tuinen ging kijken). groetjes, Snoopy