Wat ik begrepen had hier op de site is dat je temperatuur hoog moet blijven na je ei tot aan je menstruatie en bij mij is het gewoon laag. Bedankt voor de tip over die capsules!
Tinkerbel, dat bedoelde ik eigenlijk ook ja, of je een temperatuurstijging had gehad na je ei (ik omschreef het een beetje raar geloof ik), maar je hebt dus helemaal geen stijging gehad en misschien ook geen ei. Jorietje, hopelijk wordt je toch snel ongesteld nu (of niet natuurlijk...). En anders toch maar aan de druppels.. Liefs, Snoopy
Ja ik ben dan weer een beetje bang dat die druppels niet meewerken om zwanger te worden.. Maar dat slaat waarschijnlijk nergens op
Hier nog steeds niet ongesteld! heb testen besteld via deze site, ben benieuwd wanneer ze komen, want dat scheelt aardig in de prijs! Heb nu 3 weken niet getest! Ga als ik de testen binnen heb dit weekend testen.. Even afwachten.. Eb wel vage klachten maar wil mezelf neit gek maken! En anders ga ik volgende week even langs de huisarts voor de zekerheid..
Hallo allemaal Ook ik had mega cyclussen van boven de 45 dagen..1 keer 70 dagen en een keer 99 dagen zelfs...Ik ben sinds jan begonnen met tarwekiemolie wel de capsules en ik heb in jan. Mijn laatste cyclus voor de capsules wat 48 dagen...Mijn vorige cyclus was 34 dagen en nu zelfs eentje van 24 dagen. Ik ben vandaag ongesteld geworden....Ik heb dus echt vertrouwen in de capsules...Voor mij lijken ze te helpen..
Ik heb het potje bijna leeg dus ik weet niet of ze wel echt voor mij werken.. Ik ga vrijdag naar de huisarts om te vragen of ie ook wat voor me kan doen... Want ik wordt hier wat moedeloos van..
Anneke dat is vervelend zeg...Ik heb nu een half potje over deze 2 maanden leeg en ik had echt het idee van hoe kan zo'n pilletje nou helpen maar voor mij dus heel goed... Hopelijk wordt jij snel geholpen door de HA....
Ja ik hoop het ook... Want dan kan ik weer door naar de volgende ronde! Mn borsten doen gigantisch zeer en dat zal ook wel komen omdat ik nog niet ongesteld ben.. Had ik anders ook nooit last van...
Hey meiden, Effe doorgelezen wat jullie allemaal gebruiken, ik wordt er helemaal moedeloos van dat ik nog niet ongesteld ben, ondertussen op dag 44 ofzo beland en nog nergens last van, negatieve test dus dat is het ook niet, ik weet het, het is pas de eerste ronde voor mij, maar ik voel me nu zo hopeloos. Ik zie van alles; teunisbloemolie, tabletten etc etc. Is het wel een beetje betaalbaar? (Nouja, niet dat het uitmaakt, ik ga het toch kopen). Is het zo, dat als je tabletten koopt dat je er dan 3 per dag moet slikken? Alvast bedankt voor het antwoorden!
Meiden dit las ik op internet, pas dus op met dat peper! Liefs lin Goedemorgen allemaal, Soms kunnen kruiden, olieen en andere middeltjes best iets toevoegen. Maar soms kunnen ze ook kwaad. Ik lees op allerlei forums (fora ) dat meiden monnikspeper slikken om hun lange cyclus te reguleren omdat ze graag zwanger willen worden. Ik heb eens navraag gedaan bij een 'kruidendeskundige'die het volgende vermeldde: Quote: "De monnikspeper bevat een hoog (voor een plant gerekend)gehalte aan estrogeenachtig materiaal. Dat is te vergelijken met de werking van een milde pil. Dus in die zin is het ook als zodanig te gebruiken. Alleen ken ik het gebruik als zodanig niet in de praktijk. Het gebruik ontraad ik als je moeizame pogingen doet om zwanger te geraken onder het motto "alle kleine beetjes helpen" en in deze maakt het er alleen maar moeilijker op." Wilde ik jullie niet onthouden.. Dus niet gebruiken als je zwanger wilt worden! Verder raad ik iedereen aan die wel iets extra's of raars wil gebruiken dit te doen op advies van een goede homeopaat of alternatieve arts. Ook natuurlijke kruiden en olieen en weet ik veel wat kunnen schade berokkenen. Maar als ze juist gebruikt worden veel goed doen. Voor zover ik weet kan teunisbloemolie trouwens geen kwaad.
Theunisbloemolie is iets van 4,95 bij de etos heb ik het vandaan.. Je moet 2 tabletten per dag daarvan.. De tabletten zijn wel aardig groot, maar alles voor het goeie doel!
Hi, Hier hebben de pillen deze cyclus niet gewerkt.... zit nu op cyclusdag 29 en denk niet dat ik nog een eisprong ga krijgen, die heb ik namelijk zeker weten nog niet gehad. Anneke, ik denk niet dat het veel zin heeft om naar de huisarts te gaan. Ze sturen je vaak pas door naar de gyn als je een half jaar haast niet ongesteld bent geweest. En je kan wel menstruatie opwekkers krijgen, en dan krijg je wel een bloeding, maar die is kunstmatig opgewekt en heeft niets met je eigen cyclus te maken. Je cyclus zal dan ook niet opeens korter worden. Ik zou het dus nog even aankijken, al is het heel vervelend. Ik weet er alles van, ben 8 maanden niet ongesteld geweest.... maar menstruatie opwekkers zijn gewoon niet de oplossing als je daarna geen hormonen slikt... groetjes, Snoopy
Hier ook nog niet ongi... , helaas vandaag geen tijd gehad om teunisbloemolie te halen... maarja, datn is het natuurlijk ook niet zo dat ik gelijk de volgende dag ongesteld wordt... Wanneer zijn jullie voor het laatst ongesteld geworden? Ik 08 januari...
Wat frustrerend voor je meid... ik ben wel benieuwd wat je HA zegt, ik mag pas terugkomen als ik na 3 maanden nog niet ongesteld ben geworden , 3 maanden, jeetje, dat is pas in april.....
Jakkes! Dus jij bent ook al bij de huisarts geweest? Ik heb ene beetje dubbel gevoel.. Heb nu anderhalve week heel erg last van mn borsten en tepels.. Heb ik nog nooit zo erg gehad... En het gaat ook niet over.. Dacht echt dat ik nu misschien wel ongesteld zou worden en dat het daar een teken van zou zijn... maar misschien is mn eitje ook wel veel later gekomen!