Jakkes! Dus jij bent ook al bij de huisarts geweest? Ik heb ene beetje dubbel gevoel.. Heb nu anderhalve week heel erg last van mn borsten en tepels.. Heb ik nog nooit zo erg gehad... En het gaat ook niet over.. Dacht echt dat ik nu misschien wel ongesteld zou worden en dat het daar een teken van zou zijn... maar misschien is mn eitje ook wel veel later gekomen!
Oh... wat spannend! Ik ben maandag bij de ha geweest, die heeft een urinetest gedaan en die was negatief... was gewoon zo'n test waarbij je een pipetje gebruikt, weet je wel? ik heb zelf 5 keer (!) vaag gestest, volgens de ha is de kans groot dat ik wel bevrucht ben geweest maar dat het eitje niet goed is ingenesteld... ik heb er weinig van gemerkt hoor moet ik eerlijk zeggen... ik vind het alleen typerend dat het zo lang duurt voordat ik de duivels op bezoek krijg... Hoe voel je je verder? Heb je nog geen test gedaan?
Ja dat vind ik ook vreemd..Pipetje? Wat is dat? Ik heb vorige week vrijdag negatief getest, maar toen had ik nog maar net last van mn borsten.. Ik weet het ook allemaal niet hoor.. Word een beetje moedeloos dat ik niet ongesteld wordt en had niet gedacht dat ik dat nog zou zeggen haha! Ik denk dan maar zo een nieuwe ronde nieuwe kansen maar ja... Als er maar een einde komt aan deze ronde ist wel een beetje ingewikkeld.. Ben soms ook wel es bang dat het niet lukt of zo.. Mn vriendin heeft ook net een kindje na een paar jaar in de mmm. Dan wordt je wel een beetje bang...
Nou, ik heb precies hetzelfde hoor, ik zit er echt op te wachten, nooit geweten dat ik blij zou worden van ongesteldheid... hahahahahaha. Ik ben benieuwd wat er bij mij in de volgende ronde gaat gebeuren.... hopen dat ik mijn ei kan vinden , of nog beter; dat de zaadjes het kunnen vinden, hahaha. Nou, als ik het zo lees schiet er ook van alles door mijn hoofd.. bah,niet teveel aan denken hoor meid... hoe moeilijk het ook is...
P.s.: Pipetje: als je in de webwinkel kijkt bij de zwangerschapstesten is het die eerste, een soort wit plat doosje waar je een paar druppels urine in doet (ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen ), die gebruikte de ha ook...
Na het stoppen met de pil had ik vrij lange cyclussen van soms 36 of 38 of 42 dagen. dus ben ik 10 januari begonnen met teunisbloemolie capsules + extra vitamine B6, van Etos. ik heb ook getemperatuurd, en moest op dag 32 ongi worden, mooie korte cyclus dacht ik. Ik was echt blij maar werd niet ongi op dag 32, op dag 35 was mijn temperatuur nog steeds hoog en voelde me vaag misselijk op werk, dus besloot ik een testje te doen. en raad eens ik ben ZWANGER....
Tja hier is het nog steeds vaag, inmiddels wel enorme ongi klachten maar geen ongi! Nu heb ik ene afspraak bij de huisarts gemaakt voor vrijdag. Ben enorm bang dat ik helemaal geen eisprong heb Heb een boek van m'n schoonzusje geleend over zwanger worden, daarin staat dat als je langer als 6w niet ongi bent dat dan de kans op een eisprong klein is
Hoi dames, Zit er nog iemand op dit forum? Ik heb net op deze site gelezen bij 'vragen aan de verloskundige' dat je teunisbloemolie niet mag nemen. Ik heb er nu net gekocht... wat moet ik nu doen?
Dat had je in deze topic ook al kunnen lezen...ik heb die vraag aan de verloskundige gesteld. En ook ik had de capsules al in huis. Op aanraden van de verloskundigen neem ik ze dus niet, ik mieter het potje dus gewoon weg. Ik gooi liever 7 euro weg dan dat ik er ziek van word oid
Ik wou het vooral nemen omdat mijn cyclussen zo enorm lang zijn. Is er iets anders dat dan wel helpt en veilig is? 't Is wel echt vreemd hé, je leest over het hele internet zo'n positieve dingen over teunisbloemolie! Bedankt voor je reactie!
Ja klopt, daarom had ik ze ook gehaald.Maar toch voor ik ze in wilde nemen nog even gevraagd aan experts zeg maar. Nu doe ik het dus maar niet. Ik heb ook lange cyclussen en met lang bedoel ik ook lang...vandaag dag 80 En toevallig komt mn menstruatie nu door. Met hele lange cyclussen kun je het beste naar de huisarts stappen en niet zomaar op eigen houtje van alles en nog wat gaan slikken. Anders bel je je huisarts toch gewoon eens...vraag je aan haar/hem voor de zekerheid nog even of het mag... Hopelijk krijg je snel regelmaat meis!
Ik had zelf ook al een topic geopend over teunisbloemolie, maar kwam niet zoveel reactie op. Wat ik mij afvroeg is het volgende. Er staat op het potje dat je moet beginnen op dag 15 van je cyclus. Maar nu vraag ik mij af hoe lang je die moet nemen. Moet je gewoon stoppen wanneer je arriveren of moet je ze gewoon blijven doornemen? Tips? Thanks. Fientje
Ik heb hier geen ervaring mee.. Op die van mij staat gewoon 2 tabletten daags bij het ontbijt.. Daar staat niks over dat je op een bepaalde dag moet beginnen.. Anders moet je es bij de drogist vragen?
Gefeliciteerd azra! Ik ben vanmorgen bij mijn HA geweest en ze had wel gehoord van teunisbloemolie en ik had verteld dat ik het een ronde gebruikt had en dat mijn cyclus wel korter was. Ze zei dat ik gewoon door mocht gaan en dat niet zoveel kwaad kon. Als het helpt waarom niet.
Dat denk ik dus ook.. Het staat bij de etos naast het foliumzuur en zit ook in de roze reeks van zwangerschapsproducten dus denk dat het niet heeeeel veel kwaad kan... Kon trouwens ook niet vinden waar het stond bij vragen aan de deskundige...
Waarom mocht het niet van de verloskundige van deze site? Ik slik het gelukkig al een tijdje niet meer, mocht het echt slecht zijn, zal het volgende week ook even aan de gynacoloog vragen.