Foliumzuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by Within, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Within

Within Niet meer actief

Dag dames,

Ik wil vanaf morgen alvast foliumzuur slikken.
    Nu staat daarop 1 pilletje bij het ontbijt.

Dat is bij mij nogal onregelmatig, moet het echt bij het ontbijt of nemen jullie het op een ander tijdstip in?

2. Alita

Alita Niet meer actief

Volgens mij kun je die ook gewoon zonder ontbijt innemen...als dat er staat is het meestal omdat je er maagklachten van kan krijgen...

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het altijd genomen tijdens een maaltijd gewoon.
    Of als ik het vergat lekker tussendoor met een goed glas water. Volgensmij komt het nietzo nauw hoor. :)

4. Within

Within Niet meer actief

Mja, mij gaat het dus vooral om het vergeten :p Dat doe ik nogal snel. Heb voor 21.00 een medicijnwekker staan maar dat lijkt me nogal laat..

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    hoezo laat als je ze elke dag om 21 uur in neemt is er toch geen probleem ;) je bouwt toch een waarde op in je bloed .
    het gaat er om dat je ze gewoon dagelijks neemt !
    ik nam ze ook altijd s avond en op de 20 weken echo waren er geen bijzonderheden te zien

6. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Ik neem hem altijd in de avond voor het tandenpoetsen.
    Is meestal tussen half 10 en half 11.

7. Within

Within Niet meer actief

Ok, dan ga ik ze er gewoon in mijn medicijndoosje bij doen. Thnx!

8. Riza

Riza Actief lid

Apr 13, 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Ik neem het ook voor het slapen gaan, anders vergeet ik het. Als je het maar elke dag neemt, toch? :)

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier sóchtends als eerste als ik beneden kom. Ze staan bij de koelkast en daar moet ik toch in zijn voor de melk voor dochterlief

10. lieselore

lieselore Lid

Feb 21, 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    Ik neem dit altijd rond de middag, meestal is dit tss 11u en 14u.

11. SummerSunshine

Mar 23, 2012
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik neem hem altijd in voor het slapen gaan. Eigenlijk ipv mijn pil, zo kan ik m niet vergeten :)

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    het maakt niet uit welke tijdstip je hem inneemt staat erop ivm met maagklachten maagzuur ;) bij mijn is het intbijt ook verschillend dus dan neem ik het gelijk in en soms ontbijt ik ook niet dus het maakt niks uit

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik neem 'm wel tijdens het ontbijt, maar ik ontbijt iedere dag rond dezelfde tijd.. Maar zal echt niks uitmaken als je 'm iedere avond om 21 uur inneemt hoor.. Gaat inderdaad om de waardes in je bloed en die zullen net zo goed zijn denk ik.. Succes!

14. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Volgens mij maakt het niet uit wanneer je hem inneemt. Ik heb wel gelezen dat sommige er klachten van hebben maar ik heb nergens last van en neemt hem nooit tijdens het eten in.
    Ik werk in de zorg dus ik neem hem daarom regelmatig in, volgens mij zou dat er dan ook op moeten staan(bijsluiter of op het potje, dat je hem op vaste tijden in moet nemen. Dit is bij sommige medicatie nl wel.

Groetjes,
    Linda

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik nam het altijd bij mijn avondeten in. Maakte niets uit volgens de apotheek.

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen ik hem 's ochtends nam had ik wel last van ik ben hem toen op advies van de apotheek met het avondeten in gaan nemen.. dat ging alleen ook niet altijd goed omdat we vaak samen met mijn schoonouders eten en die natuurlijk van niks mogen weten ;) ondertussen ben ik overgestapt op de etos zwanger worden pillen en die slik ik 's ochtends als ik net uit bed kom en 's avonds als ik naar bed ga..

17. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik ben ook een ster in het vergeten;)
    Bij mij ook dus nogal wisselend qua tijdstippen.

Share This Page