Pfffff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babbygirl27, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbygirl27

30 apr 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Hallo,

Weet eerste ogenblik even niet waar ik deze toppic moet plaatsen dus doe ik het hier even.

Heb 3 r geleden na 12 jr mijn spiraaltje mirena weg gehaald met de intentie om zwanger te worden....
    Na 1,5 toch naar de dokter geweest waarom het nog niet is gelukt.
    Nou omdat mijn lichaam na zo''n lange tijd nog moet "zuiveren'' is het best mogelijk dat het zo lang duurde zegt ze.
    Er is ondertussen veel gebeurd en niet elke keer aan gedacht.
    Eerste 1,5 jr is het onregelmatig gebeurd mijn ongesteldheid en dan is het weer 28 dagen een poos en de laatste half jr gewoon 30/31dagen.
    Ik zou het dus afgelopen vrijdag moeten zijn maar ben het nog niet.
    Heb ook geen kwaaltjes zoals last van de rug of zere borsten etc...
    Voel me gewoon op en top... maar heb elke keer het idee dat ik op elk moment de duivels weer verschijnen maar elke keer als ik naar het toilet moet dan is er weer niks te zien.
    Heb voor de zekerheid wel inlegkruisje om en als het goed raak is dan heb ik ook maandverband mee genomen hihi...
    Maar loop continu naar het toilet ( zeker wel elk uur ) om te kijken ( althans zo''n drang heb ik dan om naar het toilet te gaan )

Kan iemand mij vertellen wat er ongeveer met me aan de hand is ??.. Wil niet voor elke wissewasje dus naar de dokter toe gaan of een test op gaan halen....

Ben gewoon ook benieuwd wat een andere had gedaan in mijn plaats.

Veel liefs van Babbygirl27

2. Ior

Ior Niet meer actief

testje bij de dokter? Waarom haal je niet gewoon een test bij een drogist oid?

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Test is toch het enige wat uitkomst biedt... en zo duur hoeft dat niet te zijn toch? kruidvat 2 voor 5 euro?
    Succes!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ook even naar het kruidvat gaan.
    De blauwe verpakking is het beste en zijn 2voor 5euro!
    Succes!!

5. babbygirl27

30 apr 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gaat nog even 2dgn afwachten en dan haal ik een test op... Ben het nog steeds niet na 20x naar het toilet te zijn geweest... BIZAR!

6. Alita

Alita Niet meer actief

doe idd een testje!

Deel Deze Pagina