Hallo dames, als t goed is heb ik vorige week zaterdag 3-11 m'n ei gehad en vandaag voel ik me een beetje gek...zeurende buik...dacht even dat ik ongesteld werd Voor de rest nog niets. Zou het kunnen dat er iets gaande is? Aangezien t nu de 8ste is... Of zou ik mezelf gek maken en dat mijn lichaam gezellig meedoet? Zucht...dat gedoe altijd
Zijn pas 5dg later. Maar ook ik heb de innesteling gevoeld en wist meteen dat het raak was. Had een zeurende pijn aan mijn eierstokken. Teste een paar dagen later positief! Succes!!
Dag melanie, ik heb nog geen pijnlijke borsten, is dit normaal? Of kwam dit bij jou ook wat later? denk dat mijn eisprong vorige week vrijdag was
tja het kan wel. Ook ik zit af te wachten. Ik gebruik ovutesten alleen heb ik nog geen positieve gehad. Maar wel dat zeurende gevoel iedere keer, en ook mijn borsten. Het kan natuurlijk zijn dat het eigroeipijnen zijn, die kunnen een week van te voren al beginnen. We kunnen helaas niet meer doen dan afwachten.
Aan mijn borsten merk ik (nog) niets. Had gelezen dat innesteling 5 tot 7 dagen later plaats vindt. Wil me zelf niet gek maken, mssn is het niets. Dit worden nog 9 lange dagen...gem cyclus is 33dgn.
Ik heb trouwens ook enorme honger! Gister een kop erwtensoep en 5! boterhammen als lunch gehad! Ik lijk wel een vent
Normaalgezien zou dat volgende week donderdag of vrijdag moeten zijn... vanmiddag ben ik voor eerste keer misselijk geweest, had ook oprispingen.. weet nu niet of dat ook een teken zou kunnen zijn da'k zwanger ben; ik hoop het zo hard.. Maar heb nog altijd geen last van mijn borsten. Zolang ik geen pijnlijke borsten krijg, zal ik niet teveel hopen. Heb vandaag ook geen pijn meer gehad in mijn onderbuik.
Ik heb precies hetzelfde!! Afgelopen vrijdag eisprong gehad en voel me echt RAAR vandaag. Vreselijke buikkrampen gehad die ik niet eerder heb gehad (6 dpo zit ik) Eigenlijk gewoon zwanger maar durf er niet aan te denken. Ene moment vreselijke honger, maar vanavond mijn neus opgehaald voor mijn favoriete maaltje. Ook last van zure oprispingen. En ik was de afgelopen dagen niet te genieten qua humeur..... Wanneer zal ik testen????
ik denk dat ik pas zal testen volgende week donderdag of vrijdag. Misschien beter de vrijdag. maar kan zo lang nt meer wachten