kan het of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bontempi, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bontempi

Bontempi Lid

Jul 14, 2013
    41
    0
    0
    Hallo dames.

Ik ben me een beetje gek aan het maken. Ik heb 1augustus mijn eerste iui gehad en Ik heb al sinds gisteravond de hele tijd krampjes.
    En net toen ik keek had ik ook wat afscheiding.
    Zijn dit tekenen van een zwanger?
    Ik weet het echt niet. Ik heb zelf nog geen kinderen dus ook geen flauw idee of het uberhaub kan dat ik zo vroeg al iets voel.
    13aug mag ik bloed prikken op hcg.
    Ik kan niet meer wachten..

2. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    hoi bontempi,
    ik denk dat je je baarmoeder een beetje voelt rommelen, meestal krijg je een iui behandeling 1 dag voor je eisprong. Dus dan zou het 4 dagen later nooit al wat kunnen zijn, de eicel moet eerst nog (als ie samensmelt met een zaadcel tenminste) een weekje afdalen naar de baarmoeder en ongeveer 9 dagen na je eisprong nestelt ie zich in. Ik heb ook IUI gehad en doordat ze toch met een slangetje in je baarmoeder gaan kan je wat kramperig gevoel krijgen en wat afscheiding hebben. Maar succes met afwachten of het is gelukt!

3. Bontempi

Bontempi Lid

Jul 14, 2013
    41
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie. Ik wacht geduldig af

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Na vier dagen kun je dus wel zwangerschaps klachten hebben! Ik heb het altijd gehad, 3 tot 5 dagen na mijn ei kreeg ik 'klachten'.
    Maar dat weet je achteraf pas zeker dus alles wat jij nu kunt doen is afwachten.

5. Bontempi

Bontempi Lid

Jul 14, 2013
    41
    0
    0
    Ik haaaat wachten.
    Mijn kwaaltjes verdwijnen langzaam. Maar de vermoeidheid neemt toe.
    10uur slapen en nog naar mijn bed verlangen.
    Waarom duurt wachten zo lang

Share This Page