Teunisbloemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door junior1, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo dames, even een vraag.

Ik heb een (vrij) regelmatige cycles. Maar zou ik misschien baat kunnen hebben bij teunisbloemolie. Verbetert dat de eisprong?

Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik hoor vooral dat het helpt tegen PMS... Heb zelf geen ervaring met teunisbloem, alleen met tarwekiem olie!

Als je een regelmatige cyclus hebt kan je het wellicht beter zonder een van de twee doen. Tarwekiem olie kan een regelmatige cyclus in de war gooien (Helpt alleen bij onregelmatige cyclus) Teunisbloem weet ik niet.. Weet alleen dat je het tot aan je eisprong mag gebruiken en daarna niet meer!

Daar moet je dan ook wel rekening mee houden.. :)

Verder kan ik je niet helpen..! Succes!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat heb ik ook gehoord, dus denk niet dat je er echt baat bij zult hebben als je toch een regelmatige cyclus hebt. Zou eerder een potje zwangerschaps vitaminen ofzo vast gaan slikken. Helpt tarwekiem olie ook bij een onregelmatige cyclus?

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4 Esther15, 6 okt 2013
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
    Tarwekiem helpt voornamelijk voor een goede omgeving voor de innesteling. Dit mag je ook de hele cylcus gebruiken.

Teunisbloem kan helpen bij een onregelmatige cyclus, maar mag je maar gebruiken tot je eisprong

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb t een tijdje gebruikt voor mn pms en heb er nix van gemerkt. Het blijkt ook schadelijk te zijn voor t vruchtje.. ik ben er mee gestopt en zou het persoonlijk niet nemen bij een zwangeschapswens. Tarwekiemolie is beter. Helpt bij de innesteling en het behouden van t vruchtje door de baarmoederslijmvlies dikker te maken :)

6. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hartelijk dank voor de info, dames! Ik zie er lekker vanaf :)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dit dacht ik ook :) trouwens fan hier van efamol pmp...

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 ronde tarwekiemolie gebruikt en of het heeft geholpen geen idee maar wel zwanger.

9. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Ik gebruik teunisbloemolie van kruidvat. Maar nu lees ik dat het schadelijk kan zijn als je zwanger wil worden en dat je er na je eisprong mee moet stoppen. :$

Maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is.

En waar staat het eigenlijk? Dat het schadelijk is voor het vruchtje?
    Ik kan er echt niks over vinden op internet.

Deel Deze Pagina