Teunisbloemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Myhappyfamily, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

Ik heb een vraag.
    Ik wil graag komende ronde met teunisbloemolie beginnen. Maar ik heb pcos. Weet dus niet of ik wel een eisprong heb en wanneer deze is.
    Ik las dat je deze slikt tot aan je eisprong. Of kan dit ook je hele cyclus geslikt word. Gebruik geen ovulatietesten en wil daar ook niet aan beginnen. Uit zelfbescherming dat ik er niet te veel mee bezig ben. Heeft het voor mij zin om deze te slikken en zo ja hoelang?

2. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hi Myhappyfamily, temperatuur je wel? Dan kan je daar ook je eisprong uit halen. :)

3. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Nee doe ik ook niet. Mijn vriend heeft sowieso zoiets laat het op zijn beloop en we zien het wel. Hij weet hoe ik ben. Ik ben er dan alleen maar mee bezig en uiteindelijk word het er ook niet gezelliger op hoe langer het duurt. Maar ik had zoiets als je gewoon de hele maand teunisbloemolie kan slikken doe ik dat anders gewoon.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Monnikspeper kun je de hele cyclus gebruiken. Teunisbloemolie alleen tot aan de eisprong. Dus wil je dit gebruiken dan zul je idd aan de ovulatietesten of temperaturen moeten. Vandaar dat ik je monnikspeper zou aanraden.

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nee, monikspeper ook alleen tot aan de eisprong hoor!

6. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal! Maar hoezo mag het alleen tot aan de eisprong. Lees op internet dat het dagelijks gebruikt kan worden. Voor zoveel dingen allemaal. Monnikspeper kan ik ook proberen maar dan moet ik ook mijn ovulatie weten. Misschien toch eens een keer bijhouden dan.

7. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Monnikspeper wordt geadviseerd niet te gebruiken als je zwanger bent. Omdat de effecten daarvan onbekend zijn.
    Aangezien je pas zwanger bent na de innesteling, kun je het langer gebruiken dan tot de eisprong.

Deel Deze Pagina