lieve meiden, ik ben zou graag jullie kijk willen krijgen op het volgende: 7 jan gestopt met de pil (na 14 jaar) 14 jan ongesteld (maar 'nep', na stoppen pil) 2 8 jan op mijn werk van het ene moment op het andere misselijk, 3 keer overgeven. thuis: 38 graden koorts. ik dacht aan een griepje. nu ik me inmiddels iets meer ingelezen heb, denk ik, zou het misschien de eisprong geweest kunnen zijn? maar das dan wel erg heftig of niet? daarbij, dan zou ik nu alweer ongi moeten zijn geworden (not) of zwanger (natuurlijk not) toch? achik weet het allemaal ook niet! ben nog een groentje, qua verstand over cycli/ongi/ovaluatie.. daarom is dit forum ook super! liefs!
Hoi Klingel, Voor zover ik weet zijn koorts en overgeven geen teken van de eisprong, dat zou inderdaad wel heel erg heftig zijn! Je kunt vlak voor/tijdens de eisprong wel wat een drukkend gevoel in je buik hebben of wat vreemde steken en krampen. Maar echt letterlijk ziek ervan zijn, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dus ik hoop dat je in elk geval geen griepje onder de leden hebt! Heel veel succes met alles! Groetjes, Jippie
hee jippie! dank je voor je reactie. ik dacht zelf ook wel dat het wel erg heftig zou zijn; het was alleen omdat ik dacht dat mijn ovu ook die dag zou hebben plaatsgevonden. jij ook succes met alles!