Ben net naar de wc geweest en helaas afgelopen maand niet gelukt ... Het was pas de eerste ronde dus het is niet het einde van de wereld maar toch wel heel erg jammer.... Ik heb me de afgelopen week een beetje gek zitten maken zo van wel zwanger/ niet zwanger of toch wel zwanger / niet zwanger of toch wel... voel ik iets of voel ik niks of toch wel.... Ik dacht écht dat mijn borsten gevoeliger waren, ik heb zelf branderd maagzuur gehad (heb ik écht nooit!), buikpijn enz enz... Ik heb mezelf dus letterlijk ziek gepraat, kan er nu eigenlijk ook wel een beetje om lachen! We gaan er deze maand gewoon weer voor en ik hoop dat ik over drie weken mezelf niet weer voor de gek ga houden en proberen rustig af te wachten....(zal denk ik niet mee gaan vallen )
hoi roosje ik heb precies het zelfde als jouw gehad haha en eigelijk moet je er gewoon om lachen en denken op naar de volgende ronde
Dat had ik ook de 1e ronde. 2e ronde was ik veel meer relaxed en had weinig tot geen symptomen. Ging er dus vanuit dat ik ongi werd en het was een hele verassing dat ik nu dus WEL zwanger was Veel succes in de volgende ronde!
Het komt mij bekend voor, soms kun je jezelf de zwangerschapssymptomen echt aanpraten voor mijn gevoel. Ik moet vandaag ook gaan menstrueren, tot nu toe nog niks maar ik denk dat het straks wel weer zover zal zijn.
Ik werd de eerste ronde gek van mezelf. had allelei symptonen, de tweede ronde was het al minder en nu in de derde wordt het nog minder, ook omdat je er nu in je hoofd minder mee bezig bent, eerst is het allemaal nieuw en dan wil je graag en nu leg je je er eerder bij neer. Zo voel ik dat tenminste. Heel veel succes allemaal, Groetjes
Ik had dat ook de eerste ronde. Je voelt vanalles, je wilt vanalles voelen. Ik heb het nu gelukkig een stuk minder.
haha komt mij ook bekend voor hoor.. 1e en 2e ronde hoop je allemaal dingen te voelen, en als je er in gelooft ga je ook alle symptomen voelen.. Nu alweer ronde 7 nu heb ik helemaal geen andere symptomen dan anders.. En als ik een keer iets voel, ga ik er vanuit dat het toeval is.. Al moet ik zeggen dat ik nog geen ongi gevoel heb.. die heb ik anders wel een week voor mn NOD.. is vast ook toeval..ach zaterdag weet ik hoop ik meer