nou ik ben toch wel heel maagdelijk wat betreft alcohol net een gezellige meidenavond gehad en we hebben natuurlijk wat genipt van het een of ander zelf gebrouwen likeurtje...niets aan de hand.. bevatte zeker wel 20% alcohol maar daar kan ik kennelijk nog tegen krijgen we allen naderhand een stukje schwarzwalderkirsche en ik wordt me toch een partij draaierig daar op die stoel moet wel zeggen ben niet veel alcohol gewend en dat wisten mijn vriendinnen maar ik was toch mooi even het middelpunt van de spot
Ook ik drink eigenlijk nooit...maar echt teut van zoiets? Kan me niet voorstellen. Was die cake wel in de haak
Is dat van een cake?? Lijkt me sterk toch? Misschien viel de cake gewoon niet lekker. Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord dat iemand teut werd van zoiets haha
Whahah...nouja, ik denk nog steeds dat er w.s. iets anders aan de hand is/was. Klimaat, eetpatroon die dag etc. Je hebt /had niks in je buikkie...? behalve taart?
lijkt me niet dat dat door de taart kwam.. Dan zou ik namelijk elke week dronken moeten zijn heerlijk die taartjes anyway.. Denk eerder dat het de combinatie van alcohol en gebak is geweest.
Als je nou een halve doos likeur bonbons op had ja dan wel. Maar n stukkie taart...neu. Ik denk dat die likeur gewoon even nodig had om aan te komen
Toen je dat likeurtje op had, zat je toen de hele tijd en ben je na die cake pas gaan lopen?? Want vaak als je iets drinkt en zit merk je er ni zoveel van totdat je opstaat haha