Teutonia Cosmo kinderwagen en Maxicosi Pebbles ervaringen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rundeeprunwild, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik had ook een teutonia,
    geen cosmo maar een spirit,
    en oooh wat een fijne wagen.
    uit praktische overwegingen heb ik een mutsy aangeschaft.(duoseat erop enzo)
    maar voel me nog steeds geneigd mijn teutonia van zolder af te trekken en van marktplaats te halen.

mocht ik ooit een derde krijgen ga ik zeker weer voor een teutonia.
    heb van beide meiden een teutonia gehad.
    en vind het verschil met de mutsy enorm groot, mutsy is geen verkeerde wagen hoor. maar kan niet tippen aan de teutonia.
    en in tegenstelling tot de andere dames vind ik de teutonia kwa uiterlijk wel heel mooi. maar goed das smaken verschillen

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Super goede wagen idd de Teutonia Cosmo. Maar in Duitsland is hij honderden (!) Euro's goedkoper. De wagen is hier idioot duur gewoon. Mocht je ver van de grens wonen dan kan je hem ook online bestellen, hebben een paar vriendinnen van mij ook gedaan, ging prima.

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Phoe k twijfel!!! Online heb k gekeken.. kom er niet echt uit met samenstellen van wieletjes en kleuren:(.. mja das een kwestie van ff uitzoeken natuurlijk!
    Hoe zit het dan met garantie, stel er gaat iets kapot en wil het via de garantie laten repareren. Dan moet dus de hele kinderwagen naar Duitsland. Als k m hier haal, kan k m hier brengen en krijg ik vervanging..
    Vind t maar lastig.. maar scheelt idd wel bijna 300 euro..

Deel Deze Pagina