Hallo allemaal, vanmiddag hebben wij kennis gemaakt met de kinderwagens van Teutonia. Wij vonden het een erg fijne wagen en willen hem waarschijnlijk aanschaffen. - Wie van jullie heeft ervaring met een Teutonia (Cosmo) - en waar hebben jullie hem gekocht? - heeft iemand hem in Duitsland gekocht en zo ja waar en hoe duur is hij daar? alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes, Karin
hoi, ik heb vorige week een teutonia cosmo gekocht. aantal meiden hier gaven enthousiaste reacties en ik was erg voor de wagen gevallen. wij hebben een showroom-model gekocht, en daarom was ie minder duur. nieuwprijs is in duitsland zo'n 200 euro lager. let wel op de levertijd, die is zowel in nederland als in duitsland behoorlijk lang.
Hoi eekhoorn, wat fijn om te horen dat je leuke reacties gekregen hebt. Waar heb jij de Teutonia gekocht? Klopt het dat de prenatal en babypark hem niet verkopen? Wij hebben er eentje bij de Gardo gezien. xxx
Ik heb in je andere topic hierover ook al gereageerd. Het loont de moeite om naar Duitsland te rijden! Zie ook je PM... Ik weet dat ze bij Babyhuys in Harderwijk ook Teutonia verkopen. Maar hij moet hoe dan ook besteld worden. Duurt zo'n 12 weken.... (wel iets om rekening mee te houden dus)! In Nederland zijn de wagens van Teutonia echt heel heel veel duurder dan in Duitsland. Het verschil is ook nog wel groter dan die 200 euro die genoemd werd! Ik vind het in elk geval een hele fijne wagen. We hebben zelf voor een driewieler model gekozen (de Spirit S3) omdat die nog lichter stuurt en nog makkelijker te duwen is (en omdat mijn rechterarm minder kracht heeft is dat wel prettig)!
wij hebben hem bij een lokale winkel gekocht. babypark verkoopt hem ook, alleen niet via internet (wel in de winkel zowel nieuw te bestellen als modellen uit 2010). babydump verkoopt alleen type cosmo.