Hallo meiden, Wie heeft er nog meer de kinderwagen Teutonia Fun gekocht? Die van mij wordt over 8 weken geleverd. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hij leek mij heel stabiel en makkelijk in te klappen. groetjes brenda
Wij hebben een Teutonia Fun (wel het model van vorig jaar maar ik weet niet of er verschil inzit) en ik ben er erg tevreden over. We hebben toen we deze kochten met veel verschillende wagens proef gelopen maar deze vonden in deze prijsklassen toch het fijnste. Makkelijk in te klappen (je moet het even door hebben maar dat is denk ik met alle wagens), niet te groot, stabiel, niet te zwaar en duitse degelijkheid (nu bijna een jaar later is alles nog prima). Het boodschappenmandje is ruim genoeg, beetje krap om de boodschappen er in te doen met de bak er op maar er kan genoeg in. Wat ik vooral makkelijk vind is dat de maxicosi beugels er vast op zitten. Is erg makkelijk als je even de bak (of wandelinzet) er niet op zet maar de maxicosi en verder vond ik het fijn dat je de wandelwageninzet ook naar je toe kan zetten. Dat hebben we in het begin vaak gedaan. Ik vind hem nu met de wandelwageninzet iets minder mooi, door die rare kap, maar nog steeds erg fijn wandelen.
Bedankt voor je reactie! Ik vond deze wagen in de winkel ook het fijnste lopen. gelukkig dat deze in het dagelijkse gebruik dus ook prima bevalt! ik kom dit merk nog niet erg veel tegen namelijk, vandaar dat ik me dit afvroeg.
Super wagens van Teutonia. Prijs kwaliteit verhouding is super. Voor relatief weinig geld heb je een super kwaliteit wagen. En die duitse degelijk klopt zeker, dit is een van de weinige wagens waar zo goed als nooit problemen mee zijn. En Teutonia geeft als enige fabrikant 3 jaar garantie op de kinderwagen en dat wil wat zeggen. Ook leuk is dat je je wagen helemaal zelf kunt samen stellen qua kleuren, alles kan. In de winkel merken we echt een opmars met deze wagen. Let maar op over een tijdje ga je ze steeds meer zien...jullie zijn de trendsetters! Goede keus hoor meiden!
Je ziet ze inderdaad niet veel, eigenlijk nooit. Vorig jaar zomer heb ik er toevallig een gezien in Zeeland (en natuurlijk van duitsers). Maar dat vond ik nou juist ook wel het fijne er van. Al die buggaboos, mutsys en quinnys kom je zo vaak tegen. Nu valt jouw kinderwagen tenminste nog een beetje op. Veel plezier er mee.