Ik ben op zoek naar site's met leuke geboorte kaartjes. Lekker vrolijk, en vindt bolletjes delfsblauw en ruitjes erg leuk. Ik heb wel wat gesurft, maar nog niet echt de juiste site gevonden. Weet iemand wat leuke site's?
Ik heb op www.hipdesign.nl leuke kaartjes gezien... ook binnen 2 dagen de kaartjes die ik leuk vond thuis ontvangen en ik moet zeggen dat het echt mooie kaartjes zijn! uiteindelijk heb ik onze kaartjes zelf ontworpen en gaan we het zelf printen en dergelijke... maar.. echt de moeite waard om eventjes te kijken!
Ja deze site had ik al gevonden Ze hebben daar inderdaad hele leuke kaartjes. Waarschijndelijk gaan we van die site de kaartjes bestellen. Ik heb van een aantal mensen gehoord, die daar ook de kaartjes besteld hebben dat het echt ontzettend mooie kaartjes zijn, hele goeie kwaliteit.
Ik had dacht ik al gereageerd, maar m'n reactie is weg ... Het geboortekaartje van onze Tes komt van http://www.iedereenmaghetweten.nu Zit vast ook wat voor jullie kindje tussen. Mooie kwaliteit kaartjes en goed service. Succes!
Hoi, Hier ook het kaartje van www.hipdesign.nl . Geweldige service en ook "meedenken" van hun kant, we hadden een kaartje wat we erg leuk vonden behalve de kleur en die hebben ze aangepast. Ook erg goede communicatie m.b.t. proefdrukjes. Als je proefkaartjes besteld krijg je ook verschillende stukjes papier erbij zodat je de soort kunt kiezen. Kaartje is echt prachtig geworden en we hebben ook veel positieve reacties gehad. Niets dan lof!! Succes!
Ik wilde inderdaad ook www.hipdesign.nl zeggen. Zag vandaag toevallig een kaartje die bij hun vandaan kwam en die vond ik zo ontzettend mooi! Het was afgedrukt op mooi glimmend papier, heel bijzonder.
Ja hipdesign heeft hele mooie kaartjes. Ik denk dat we er daar eens gaan zoeken naar een mooi kaartje. veel keus ook, en ik heb er hele goeie verhalen over gehoord. Wij willen een kaartje met foto, en die heb je bij hipdesing best veel.
Ik zag trouwens op de site van HipDesing dat ze ook geboorte borden verkopen. Heeft iemand die ooit gezien. En is dat mooi. Mij lijkt het namelijk wel heel erg leuk om zoiets bij de voordeur te hangen.
Als je een mooi kaartje ziet zonder foto en er is plaats voor dan kan er meestal ook een foto op. Wij hebben dat ook gedaan. Als je het overlegt kan er best veel.
Ik vind het jammer dat ik de website van hipdesign eerder nog niet gezien had. Anders had ik daar zeker weten ons kaartje besteld!
Oke dat is helemaal leuk om te weten. Want er zijn best wel wat kaartjes waar eventueel wel een foto op kan, maar het wordt daar niet uitgebeeld op de site. Is wel leuk als dat kan. Ik heb nu een aantal site's bekeken, maar ik moet zeggen dat ik de kaartjes van Hipdesign toch echt wel de mooiste vindt. Dus ik denk dat we daar ons kaartje gaan bestellen. Nu nog een kaart zoeken die we samen mooi vinden Mijn man wil een niet al te druk kaartje, en van mij mag het best wel wat drukker zijn. Ik hou van veel kleuren Maar ik praat hem nog wel om
Ik zit hier te balen. Mijn man en ik hadden een super mooi geboortekaartje gezien op www.hipdesign.nl en nu is hij uit de colectie Ik baal echt