Hallo dames, Onze kleine komt in de wieg te slapen waar zowel mijn moeder als ik nog in hebben gelegen. Nu ben ik wat aan het rondzoeken voor een matras. De binnenmaat van de wieg is 75x33. Heeft iemand ervaring met een goede partij om een matrasje op maat te laten maken? Ik zie veel dat matrasjes maar 4 cm dik zijn, is dit echt genoeg??? Liefs
op de markt een stuk stevig schuim op maat laten snijden. zelf een hoesje er omheen maken en klaar ben je. kost je hooguit 10 euro en die kleintjes liggen er goed op.
Het is een standaard maat (Zelfde maat als een kinderwagen matras) dus bij een babywinkel hebben ze die meestal wel op voorraad.
IK heb idd ook op e markt een polyether matrasje op maat laten snijden perfect, lekker stevig dat is belangrijk! EN ze liggen er meestal max 6 maanden in in een wieg.
voor de grote wieg heb ik hem bij prenatal laten maken, maar was ook echt een afwijkende maat. in het mozeswiegje had ik die dunnere!
Wij hebben een matras op maat laten maken bij de prenatal. Is prima, ongeveer 8 cm dik! En kostte nog geen 40. Daar ga ik zelf niet voor lopen prutsen met een schuimmatras van de markt waar je zelf nog een tijkje omheen moet maken.
Ik vind 4 cm wel heel erg dun hoor. Ik zou zelf kiezen voor een cm of 8. Ik heb pas nog een matrasje laten maken voor een oudere wieg. Het beste kun je de wieg meenemen naar de matrassenmaker, omdat die wiegjes allemaal weer net anders zijn en dan weten zij precies hoe ze de hoeken moeten afronden en hoe ze de kanten moeten afschuinen. Als de zijkanten van de wieg (vrij) recht zijn, kun je ook gewoon een papieren vorm uittekenen en knippen, dan neem je die mee.
Hier kan je voor 41 euro een wiegmastrasje op maat laten maken met een tijkje erom heen. Na zo'n 2 dagen klaar! Het is in het centrum van Utrecht. Kenton Polyether, Polyether, Schuimplastic-rubber, Matrassen op maat, Bootkussens, Caravan kussens, Meubelstoffen, Stoffeerdersmaterialen, Vulmaterialen, Kussens, Dekbedden
Als het een ovale wieg is even een mal maken op papier. Dan maken ze vanaf die mal het matrasje voor je. Als je een rechthoekig matrasje nodig hebt is het niet persee nodig om een mal te maken.